בשורות משמחות: אחרי תקופה ארוכה שבה לא לקח חלק במשחקי וושינגטון וויזארדס מכיוון שנכנס לפרוטוקול הקורונה של ה-NBA (הידבקות בנגיף או שהייה ליד חולה מאומת), דני אבדיה צפוי לקחת חלק במשחקה הבא של וושינגטון בלילה שבין ראשון לשני (2:00) בחוץ מול ברוקלין נטס.
את הדברים אישר מאמן וושינגטון, סקוט ברוקס, שהתראיין אחרי ההפסד 116:100 לאטלנטה הלילה: "סיכוי גבוה מאוד שטרוי בראון, דני אבדיה ואיש סמית', ייצאו מפרוטוקול הקורונה וישחקו נגד הנטס". דרך אגב, אבדיה נכח הערב באולם של וושינגטון, אבל היה בביגוד אזרחי.
3 צפייה בגלריה
כריס פול משקיף על דני אבדיה
כריס פול משקיף על דני אבדיה
אבדיה. סוף סוף ישחק
(צילום: EPA)
אבדיה לא שיחק כדורסל מאז ה-12 בינואר בניצחון 107:128 של וושינגטון על פיניקס. באותו משחק קלע הישראלי 6 נקודות והוריד 5 כדורים חוזרים ב-20 דקות. הוא החמיץ למעשה את ארבעת משחקיה האחרונים של קבוצתו מאז שהיא בעצמה חזרה לפרקט, אחרי מתקפת הקורונה שפקדה אותה.
בינתיים, בוושינגטון לא שקט. ראסל ווסטברוק הורחק הלילה אחרי שני עימותים עם ראג'ון רונדו (שבעצמו הורחק בהמשך). באופן כללי, מי שבעבר נבחר ל-MVP של הליגה, עדיין מנסה למצוא את עצמו בקבוצתו החדשה. "את האמת, ההרחקה הזאת היא באשמתי. אני לא יכול לאפשר לעצמי לרדת לרמה של אף אחד", אמר ווסטברוק בסיום.
3 צפייה בגלריה
ווסטברוק המורחק יורד לחדר ההלבשה
ווסטברוק המורחק יורד לחדר ההלבשה
ווסטברוק המורחק יורד לחדר ההלבשה
(צילום: AP)
"זה לא האופי שלי, או מי שאני. אני צריך לחשוב שוב על דברים שאני אומר במהלך המשחק. השופטים אמרו לי לשלוט בעצמי, והם צודקים", הוסיף ווסטברוק. דרך אגב, העבירה הטכנית השנייה שניתנה לו ברבע הרביעי הייתה גבולית למדי. הוא ורונדו נלחמו על כדור חוזר, ווסטברוק אמנם דחף את רכז ההוקס, אבל לא בצורה שמצריכה שריקה לטכנית שמובילה להרחקה.
גם ברוקס עצמו הסכים שהשופטים החמירו בנושא: "חשבתי שהשריקה שלהם לטכנית הייתה צריכה להישרק כעבירה רגילה. נכון שהמשחק קצת הפך לאלים, אבל שריקה כזאת שורקים בתחילת המשחק ולא ברבע הרביעי". ווסטברוק לא היה היחיד שהורחק בוושינגטון הלילה, קדם לו הסנטר רובין לופס. ברוקס, שמהפסד להפסד נשמעים יותר ויותר קולות לפטרו בעקבות פתיחת העונה הנוראית של וושינגטון (מאזן 12:3), ניסה להסביר מה לא עובד העונה לקבוצתו: "צריך להודות בזה שחלק מהשחקנים היותר טובים שלנו בחוץ, ולא בגלל פציעות. זה מצב ייחודי, אני לא מאמן קורונה טוב, ואני הראשון שמודה בכך".
3 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
ברוקס. מעמדו מתערער
(צילום: AP)
עוד אמר ברוקס: "אני יודע בדיוק איזה חומר שחקנים יש לנו כאן. טומי (שפרד, הג'נרל מנג'ר) הביא שחקנים בעלי אופי העונה, ונצליח להילחם בהמשך. יש עוד הרבה משחקים".