"אני חושב שזו קבוצה מצוינת. יש סיבה שהיא זכתה באליפות. זה לא קרה רק בגלל קוואי (לנארד) ואפשר לראות את זה בבירור", כך אמר הלילה (בין שבת לראשון) לברון ג'יימס אחרי שהלייקרס שלו ספגו 107:92 מטורונטו במשחקה הראשון של האלופה מאז החזרה מהפגרה.
ג'יימס החמיא לסגל הרפטורס וטען: "יש לה מפלצות דו ראשיות – פרד (ואנווליט) וקייל (לאורי) שנותנים את הטון. הכנפיים שלה טובות מאוד עם פסקל (סיאקם) ואו.ג'י (אנונובי). יש לה ניסיון בקו הקדמי עם מארק (גאסול) וסרג' (איבקה) וגם צוות משלים טוב מאוד. זו הסיבה שהיא הקבוצה שאתם ראיתם כל השנה הזו".
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס מנסה לחדור מול טורונטו
לברון ג'יימס מנסה לחדור מול טורונטו
אין לאן לברוח. לברון ג'יימס מנסה לחדור מול טורונטו
(צילום: רויטרס)
עוד אמר לברון: "התקשורת לא נותנת להם מספיק קרדיט כי קוואי עזב, אבל השחקנים בליגה יודעים איזו קבוצה יש כאן", טען ג'יימס. "זו קבוצה מאומנת שיש לה די-אנ-איי של אלופה. אי אפשר לקחת את זה למועדון שזכה באליפות".
"אנחנו אוהבים לשחק ביחד ואוהבים אתגרים", אמר מאמן האלופה ניק נרס. "אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה קשוחה שקשה לנצח, ואני חושב שעדין לא הגענו לתקרה שלנו ואנחנו יכולים עוד להשתפר".
3 צפייה בגלריה
קייל לאורי
קייל לאורי
משחק ענק שלו. קייל לאורי
(צילום: AP)
"אני חושב שבאחד מפסקי הזמן, מתישהו ברבע השני, הסתכלתי על הסטטיסטיקה ואמר 'וואו, אנחנו קולעים רק ב-30 אחוז מהשדה ומובילים", הוסיף נרס. "וזה פחות או יותר מה שהגנה טובה אמורה לעשות, לסייע לך ברגעים כאלו כשההתקפה לא עובדת".
הכוכב של הרפטורס היה קייל לאורי, שסיים עם 33 נקודות, 14 ריבאונדים ושישה אסיסטים. לאורי אמר שהעובדה שהוא וחבריו כרעו ברך בזמנן ההמנונים של ארצות הברית וקנדה גרמה לו להתרגש.
3 צפייה בגלריה
שחקני טורונטו והלייקרס כורעים ברך
שחקני טורונטו והלייקרס כורעים ברך
שחקני טורונטו והלייקרס כורעים ברך
(צילום: רויטרס)

"אנחנו רק רוצים לשחק", אמר הרכז שהיה אחד השחקנים שהיה מעורב באופן ישיר בשיחות עם הקומישינר אדם סילבר כדי להחזיר את הליגה לפעילות. "חלק מהשחקנים כאן בכלל דברים אחרים, העבודה שלנו היא להיות שחקני כדורסל מקצוענים. אבל אנחנו גם רוצים לשלוח מסר שיעזור לרומם את האזרחים השחורים בארה"ב ובכל העולם, זו העבודה שלנו, לעשות את זה. זה מה שאנחנו מנסים לעשות, לנצח ולשמור על המומנטום והמסרים שלנו".