לברון ג'יימס רשם הלילה (בין חמישי לשישי) ציון דרך מרשים, כשהגיע ל-35 אלף נקודות בקריירה. הוא נמצא במקום השלישי ברשימת קלעי כל הזמנים ב-NBA. הוא כמובן לא מתכוון לעצור שם ובוודאי ינסה לעבר את קרל מאלון שבמקום השני וקרים עבדול-ג'אבר שבפסגה.
לקרל מאלון יש 36,928 נקודות ואם לברון ימשיך בקצב של 27 נקודות למשחק, ממוצע הקריירה שלו, זה ייקח לג'יימס 72 משחקים כדי לעקוף אותו. כדי לעקוף את קארים (38,387) הוא יצטרך להמשיך 126 משחקים בקצב הנוכחי, ויעפיל למקום הראשון בתחילת עונת 2022/23. ב-ESPN בדקו ומצאו כי לברון ג'יימס קלע לפחות 1,500 נקודות בכל עונה שלו בליגה, כאשר בעשר עונות הוא קלע יותר מ-2,000 נקודות.
1 צפייה בגלריה
לברון וקיירי
לברון וקיירי
לברון . יעפיל באחד הימים לפסגה?
(צילום: AP)
אחרי שהגיע לציון הדרך המרשים, לברון אמר: "זה כבוד ענק עבורי להיות ברשימה הזאת, אני אסיר תודה שאני חלק מהליגה הנהדרת הזאת". לאחר מכן התייחס לחסרונם של אנתוני דייויס, שייעדר ארבעה שבועות, ודניס שרודר, שנכנס לבידוד בשל פרוטוקול הקורונה ולא שיחק הלילה: "זאת מכה בשבילנו, אבל גם לברוקלין היו חסרים שחקני מפתח. צריך לתת להם קרדיט על הניצחון".
על ההגנה של ברוקלין, שעצרה את אל.איי על 98 נקודות, הוסיף קינג ג'יימס: "הם עושים הרבה חילופים בהגנה, משהו שכבר ראיתי כמה פעמים בעבר". מאמן הלייקרס, פרנק ווגל, הודיע בסיום כי דייויס ייעדר עוד ארבעה שבועות בעצת הרופאים. זאת כי בקבוצה לא רוצים להסתכן ויחכו לו עד שיחלים לחלוטין.
והיה גם אירוע ביזארי בסטייפלס סנטר הלילה במהלך הרבע הראשון לברון ג'יימס החטיא זריקת עונשין, והשותף שלו לאליפות ההיסטורית של קליבלנד קאבלירס, קיירי ארווינג (כיום כמובן בברוקלין), עקץ אותו ואת חבריו: "זה קלע העונשין הכי טוב שיש לכם?", אמר בחיוך כשהוא מביט לעבר ספסל הלייקרס.