אחרי שהופיע בחמישה משחקים בלבד בעונת 2019/20, סטף קרי חזר לפרקט והרגיע קצת את מאמנו בגולדן סטייט סטיב קר. הסופרסטאר שיחק 21 דקות וקלע 10 נקודות ב-105:107 על דנבר בפתיחת משחקי ההכנה - וגם הלהיב לפני המשחק כשתפר סל בלתי אפשרי מהיציע.
"תמיד נהדר לראות אותו על המגרש", אמר קר על הכוכב שלו. "מבחינה פיזית הוא נראה טוב, זה הדבר הכי חשוב. הוא עבד קשה בפגרה, הוא נמצא בכושר מצוין. עכשיו הוא צריך פשוט למצוא את הטיימינג והקצב שלו, אבל אין ספק שכיף לראות אותו".
3 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
חזר ליהנות. סטף קרי
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
הקליעה של קרי מהיציע
(צילום: AFP)
האתגר הכי גדול של קרי לקראת השנה הוא להסתדר ללא חברו לספלאש ברדרס, קליי תומפסון, שסיים את העונה בגלל פציעה. עכשיו הוא צריך להתרגל לקלי אוברה ג'וניור ואנדרו וויגינס בקו האחורי. "בכנות, אני לא יודע כמה זמן זה ייקח. תמיד הייתי בקבוצה עם בסיס חזק", אמר קרי.
"אנחנו עובדים ביחד על תבניות המשחק, בעיקר על מה שקורה כשאני מוותר על הכדור. זה יגיע עם הזמן, פשוט צריך לתקשר אחד עם השני", המשיך הגארד שקלע בחמישה משחקים בעונה שעברה 20.8 נקודות וחילק 6.6 אסיסטים.
3 צפייה בגלריה
סטיב קר עם סטף קרי
סטיב קר עם סטף קרי
סטיב קר עם סטף קרי
(צילום: EPA)
על הקושי לשחק ללא קהל, חלק בלתי נפרד מקבוצה מלהיבה כמו הווריורס, הוסיף: "צריך לוודא שאוגרים במזוודה אנרגיה, ליתר ביטחון. אין ספק שזה שונה, נראה מה יקרה".
אגב, דריימונד גרין וג'יימס ווייזמן, הבחירה השנייה בדראפט האחרון, לא שיחקו מול הנאגטס ולא ייקחו חלק בשני משחקי ההכנה הנוספים מול סקרמנטו. השניים הם היחידים שלא השתתפו באימונים של גולדן סטייט, מה שאומר שככל הנראה הם אלה שחלו בקורונה.
הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס סיפר בשבוע שעבר ששני שחקנים נדבקו, אך לא ציין מיהם, דבר שגרתי ב-NBA. בכל מקרה, גרין ו-ווייזמן יחזרו לפעילות בקרוב ולפי הפרוטוקול של הליגה.