סטיבן ג'קסון ממשיך לספק הצהרות שנויות במחלוקת. כדורסלן העבר שהתבטא באופן אנטישמי כבר מספר פעמים, יצא בחריפות נגד צ'ארלס בארקלי, שגינה את גל האנטישמיות ברשת בתקופה האחרונה.
"תדבר על מה שאתה יודע", פתח ג'קסון. "תמשיך להסתובב עם בטרייה בגב, כדי שתוכל לומר את השטויות שאתה אומר מבלי להבין את המשמעות שלהן. אני יודע מה אמרתי וכדאי שתוציא את השם שלי מהפה שלך".
1 צפייה בגלריה
צ'ארלס בארקלי וקני סמית' בשידור
צ'ארלס בארקלי וקני סמית' בשידור
צ'ארלס בארקלי
(צילום: gettyimages)
שחקן ה-NBA המשיך במונולוג האגרסיבי, שכלל לא מעט קללות, (שחסכנו מכם): "בכנות, לא מעניין אותי איך אתה מרגיש. אני דואג לאנשים האמיתיים שסובלים, בזמן שאתם יושבים מדושנים בטלוויזיה".
ביום שישי האחרון הצטרף בארקלי לקארים עבדול-ג'באר שגינו את ההתבטאויות האנטישמיות של סטיבן ג'קסון, שחקן הפוטבול ד'שון גק'סון השחקן ניק קנון, הראפר אייס קיוב ואחרים.
בארקלי, שאף פעם לא שמר בבטן את מה שהיה לו להגיד, פנה אל אותם כוכבים: "מה לעזאזל אתם עושים? אתם מבקשים צדק, אבל אני לא מבין איך פגיעה במיעוט אחר תעזור לקדם זאת. איך אפשר לנצח שנאה באמצעות שנאה? אני פשוט לא מבין את זה. אין לי כוונה לקבל את זה ואני מבקש מכל אותם חבר'ה מפורסמים להשתמש בתבונה בחשיפה התקשורתית שהם מקבלים. אנחנו פשוט חייבים להיות טובים יותר".