"צריך להתחיל להטמיע את הביטוי 'תתרגלו לזה'", אמר קיירי ארווינג בסיום הניצחון של ברוקלין 113:124 על סן אנטוניו אחרי הארכה כשנשאל על ההצגה של ג'יימס הארדן (30 נקודות, 15 אסיסטים ו-14 ריבאונדים).
אבל כנראה שאף אחד לא עידכן את קיירי שהתצוגה לפנות בוקר (בין שני לשלישי) של הארדן הייתה לא פחות מהיסטורית. למעשה הזקן הפך לשחקן הראשון מאז עונת 1977/78 (כשהליגה החלה לעקוב אחרי איבודים לשחקנים) שמסיים עם טריפל דאבל של לפחות 30 נקודות ו-15 אסיסטים ללא איבודים. נשמע קצת איזוטרי, אבל 15 אסיסטים ללא איבודים זה נתון פשוט מטורף.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
השחקן הטוב בליגה? ג'יימס הארדן
(צילום: רויטרס)
"כשג'יימס הוא פשוט ג'יימס זה הופך את העבודה שלנו לקלה הרבה יותר", הוסיף ארווינג. "כך שאנחנו כבר התרגלנו למישהו מיוחד כמוהו, ששבירת שיאים עבורו זוהי שגרה. אז אני לא יכול לחכות שהשם שלי יהיה לצד השם שלו בהיסטוריה של הנטס, וכל החברים שלנו לקבוצה יהיו שם וימשיכו לשבור שיאים. וברור שזה עוזר כשאנחנו נמצאים ליד אחד השחקנים הכי טובים שאי פעם שיחקו כדורסל".
זה היה הטריפל-דאבל השביעי של הארדן מאז שהגיע לנטס. זו הכמות הגדולה ביותר מאז ג'ייסון קיד סיפק 12 כאלו בעונת 2007/08, ויש עוד מספיק משחקים כדי לחלוף גם על פני המספר הזה.
אחרי ההפסד לדאלאס בלילה שבין שבת לראשון הארדן, שאיבד שישה כדורים, התחייב להיות זהיר בהובלת הכדור ובקבלת ההחלטות. "אם אני הרכז", הוא אמר אחרי המשחק הלילה. "והחברים שלי והצוות המקצועי נותנים לי את האחריות להוביל את הכדור, אני חייב לעשות עבודה טובה עם המסירות שלי, שיהיו מדויקות ולא לחלק נקודות בחינם ליריבות".
2 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן, קיירי ארווינג
ג'יימס הארדן, קיירי ארווינג
"שבירת שיאים עבורו זו שגרה". קיירי עם הארדן
(צילום: AP)
"אנחנו שומעים את כל הדיבורים על כך שאנחנו לא קבוצה הגנתית טובה", התייחס ה-MVP לקריסה של הקבוצה במאני-טיים, שהובילה בסופו של דבר להארכה לא רצויה. "אנחנו מנסים לשפר את זה ולמצוא דרכים להיות טובים יותר באספקט הזה של המשחק".
לנטס נותר משחק אחד לפני פגרת האולסטאר, מול יוסטון המרוסקת, ששכחה מתי ניצחה בפעם האחרונה. זו גם תהיה הפעם הראשונה של הארדן מול האקסית, בה שיחק בשנים האחרונות. "אנחנו אוהבים לשחק כדורסל", אמר קיירי. "וחוזרים למקום בו לג'יימס הייתה קריירה אדירה. אנחנו מצפים לכך ומקווים ליהנות מהחוויה. זה הולך להיות משחק תחרותי מאוד".