תומאס בראיינט נחשב לאחד הסנטרים העולים בליגה. למרות שנבחר רק במקום ה-42 בדראפט 2017, הוא הוכיח את האיכויות שלו, ובכל עונה שידרג את הממוצעים. את העונה הזו פתח מצוין עם 14.3 נקודות ו-6.1 ריבאונדים באחוזים גבוהים במיוחד (ראשון בליגה ל-2 נקודות), אבל ברגע אחד הכל נפסק.
הלילה (בין שבת לראשון), בהפסד 128:124 למיאמי, בראיינט נפגע בצורה חמורה בברכו ועבר מספר בדיקות, כשהערב התברר הגרוע מכל, הסנטר בן ה-23 קרע את הרצועה הצולבת בברכו השמאלית ולמעשה גמר את העונה.
2 צפייה בגלריה
תומאס בראיינט אחרי שנפצע, דני אבדיה לצידו
תומאס בראיינט אחרי שנפצע, דני אבדיה לצידו
גמר את העונה. תומאס בראיינט אחרי שנפצע, דני אבדיה לצידו
(צילום: רויטרס)
השיקום הצפוי לפציעה מהסוג הזה הוא כשמונה חודשים, כך שהוא בכל מקרה לא ישוב לפני פתיחת העונה הבאה. שחקנים רבים לא הצליחו להתאושש מקרע ברצועה הצולבת, וגם אם חזרו למגרשים, התקשו לשחזר את היכולת טרום הפציעה.
עכשיו למאמן סקוט ברוקס יש חתיכת כאב ראש איך הוא מסדר את הרוטציה שלו. רובין לופז ומוריץ ואגנר אמורים לקבל הרבה יותר דקות, ואחד גם צפוי לפתוח בחמישייה – אך שניהם ממש לא ברמה, בטח ההתקפית, של בראיינט.
2 צפייה בגלריה
בראיינט עם הטבעת הניצחון, הלילה מול ברוקלין
בראיינט עם הטבעת הניצחון, הלילה מול ברוקלין
איך מסתדרים בלעדיו? בראיינט
(צילום: AP)
המשחק הבא של הוויזארדס (8:2) יתקיים בלילה שבין שני לשלישי (2:00) מול פיניקס בבית, ומלבד בראיינט, גם בראדלי ביל לא אמור לשחק בעקבות פרוטוקול הקורונה (נחשף לחולה מאומת – ג'ייסון טייטום), שמחייב אותו בבידוד של שבוע לפחות.