כשמאמן אוניברסיטת טקסס, שאקה סמארט, הודיע לשחקניו בינואר 2018 שחברם לקבוצה אנדרו ג'ונס אובחן כחולה בלוקימיה, גם הוא לא האמין שאחרי שלוש שנים אותו ג'ונס יקלע עבור טקסס שלשת ניצחון במשחק.
אבל זה בדיוק מה שקרה אתמול (שבת). ג'ונס תפר צ'אקה ענקית 1.8 שניות לסיום ההתמודדות של טקסס מול ווסט וירג'יניה - וניצח לקבוצתו את המשחק - 70:72.
2 צפייה בגלריה
אנדרו ג'ונס
אנדרו ג'ונס
שחקני טקסס חוגגים עם ג'ונס
(צילום: רויטרס)
"תודה לאלוהים שאיפשר לי בכלל להיות כאן ולשחק את המשחק שאני כל כך אוהב", צייץ ג'ונס אחרי המשחק בזמן שהוא חוגג עם חבריו ומאמנו בחדר ההלבשה.
את המשחק עצמו סיים ג'ונס עם 16 נקודות, והוביל קאמבק מרשים של טקסס, שפיגרה ב-9 נקודות במהלך המחצית השנייה. בנוסף, הוא חצה את רף 1,000 הנקודות בקריירה במהלך המפגש. מרשים מאוד למי שבקושי שיחק בשתי העונות הקודמות בעקבות הטיפולים שעבר.
2 צפייה בגלריה
אנדרו ג'ונס
אנדרו ג'ונס
ג'ונס בטירוף אחרי הסל
(צילום: רויטרס)
"הוא עבר דרך כל כך ארוכה. אני לא מכיר הרבה אנשים שמסוגלים לעשות את מה שהוא עשה", אמר סמארט. "הדבר שהכי הרשים אותי באנדרו זה שאחרי שאובחן כחולה סרטן, הוא אמר לי שהוא הולך לחזור ולשחק. אנחנו בקבוצה אמרנו לעצמנו שנהיה שמחים שיבריא, לא אכפת לנו מהכדורסל כרגע. אבל אני חושב שהאמירה והמחשבה עזרו לו מאוד מבחינת מוטיבציה בתהליך ההחלמה".