עוד משחק ועוד הפסד. וושינגטון וויזארדס לא מצליחה למצוא פתרונות שיוציאו אותה לדרך חדשה, והלילה (בין שלישי לרביעי) פורטלנד ניצחה אותה 121:132. אחרי 17 משחקים, המאזן של הקבוצה מעיר הבירה האמריקנית עומד על 4 ניצחונות בלבד מול 13 הפסדים.
מבחינה אישית לדני אבדיה היה משחק טוב עם 13 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-24 דקות. הישראלי שוב פתח בחמישייה והיה פקטור משמעותי לאורך כל ההתמודדות, במשחקו השני בלבד מאז שיצא מפרוטוקול הקורונה של הליגה.
3 צפייה בגלריה
אבדיה שומר על לילארד
אבדיה שומר על לילארד
אבדיה שומר על לילארד
(צילום: רויטרס)
"המצב קצת מבאס", הודה אבדיה בסיום. "אני שונא להפסיד, אבל מאמין בקבוצה הזאת. אנחנו טובים מאוד ומאמין שבקרוב הכל יתחבר לנו". על התקופה הארוכה שבה נאלץ לשבת בחוץ, אמר אבדיה: "זה לא היה קל עבורי. היו שבועיים שלא יכולתי להתאמן, וזה קשה, בטח כשאתה רוקי ואתה להשתפר. גם החזרה לא הייתה פשוטה, הייתי צריך לחזור לקצב. כמו שראיתם, יש הבדל גדול בין המשחק הראשון שלי למשחק היום. לא הייתי בכושר במשחק הראשון שלי, והיום הייתי הרבה יותר מרוכז ונתתי הכל. דחפתי יותר בניסיון לעזור לקבוצה שלי".
אבדיה נשאל מה עשה בתקופה שבה לא יכול היה להתאמן ולשחק: "היה נחמד לבלות עם המשפחה שלי קצת יותר, אבל חוץ מזה, פשוט הייתי בבית, צפיתי בסרטים, ראיתי את החברים שלי משחקים ועודדתי אותם. לצערי לא יכולתי לעשות יותר".
3 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
ביל. כרגיל קלע הכי הרבה, כרגיל מתוסכל
(צילום: רויטרס)
בראדלי ביל, ששוב סיים כקלע המוביל עם 37 נקודות, נשמע מתוסכל מאוד: "התחלנו לאט, איחרנו בכל הרוטציות ההגנתיות שלנו, שיחקנו בצורה איטית בהתקפה, הם פשוט קרעו לנו את התחת. הם קיבלו הרבה שלשות חופשיות, לילארד קלע על כל מי שהוא רצה במאני טיים (כולל שלשה גדולה על אבדיה). אנחנו חייבים להיות טובים יותר, ולדעת לנצח משחקים. היינו כבר בפיגור של ארבע נקודות. עקב אכילס שלנו הוא העקביות".
המאמן סקוט ברוקס הוסיף: "באופן כללי היינו קצרים היום ולא שמרנו טוב. כשקולעים עלייך 21 שלשות יהיה לך לילה קשה לנצח". על הפתיחה הנוראית של המשחק, כאשר כבר ברבע הראשון פיגרה וושינגטון ב-20 הפרש (32:12), אמר ברוקס: "זה מה שאנחנו מנסים להבין. זה המשחק השני ברציפות שפתחנו רע. אסור שנתחיל משחקים בפיגור של 20 נקודות. זה לוקח ממך הרבה כשאתה מנסה לחזור. היינו איטיים".
3 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
ברוקס
(צילום: AFP)
מי שאכזב מאוד בהתמודדות היה דאוויס ברטאנס שקלע 2 שלשות בלבד מ-10 ניסיונות, והחטיא זריקה חשובה ברבע הרביעי שיכולה הייתה לצמק את הפער לנקודה בלבד. "אני לא הולך לוותר על ברטאנס", אמר ברוקס. "הוא יצטרך לחזור לעצמו, אנחנו צריכים אותו. הוא לא קלעי של 2 מ-10, אני רואה את זה באימונים".
לסיכום, התייחס ברוקס לפתיחת העונה הנוראית של הוויזארדס: "יש לנו עדיין אפשרות לחזור. יש עוד הרבה משחקים לשחק. אף אחד בחדר ההלבשה שלנו לא רוצה להפסיד. יש לנו עוד משחק מחר (מול מיאמי, בין רביעי לחמישי, 3:00), וזה חלום מבחינתנו כי יש שחקנים שכבר רוצים לעלות על הפרקט בחזרה. מצד יש לנו מסע ארוך עכשיו, ובטח נגיע למלון שלנו רק בארבע לפנות בוקר ונשחק בערב".