האולסטאר כבר ממש בפתח (7 במרץ באטלנטה) ואחרי שפורסמו הקפטנים והחמישיות למשחק הכוכבים, הוכרזו הלילה (בין שלישי לרביעי) גם המחליפים, שנבחרו על-ידי מאמני הליגה.
זאיון וויליאמסון מניו אורלינס נבחר לראשונה בקריירה והפך לשחקן העשירי בלבד שעושה זאת מתחת לגיל 21. גם ג'וליוס רנדל מניו יורק, ג'יילן בראון מבוסטון וזאק לאבין משיקגו יופיעו לראשונה באולסטאר.
1 צפייה בגלריה
זאיון בטירוף
זאיון בטירוף
בחירה ראשונה בקריירה. זאיון
(צילום: AFP)
רשימת המחליפים מזרח: ג'יימס הארדן, ג'וליוס רנדל, ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון, זאק לאבין, בן סימונס וניקולה ווצ'ביץ'.
מערב: כריס פול, פול ג'ורג', דמיאן לילארד, דונובן מיצ'ל, רודי גובר, זאיון וויליאמסון ואנתוני דייויס (אם הוא לא יהיה כשיר, יוחלף בשחקן אחר).
וכמובן אי אפשר בלי לדבר על מי שחסר. הפעם הכוכב הגדול שלא נכלל במפתיע ברשימה הוא דווין בוקר, הסופרסטאר של פיניקס, שמוליך את הסאנס לעונה נהדרת. "הוא השחקן שמקבל הכי פחות כבוד ב-NBA", צייץ לברון ג'יימס בזעם. גם סי ג'יי מקולום הצטרף למחאה: "בוקר לא נבחר? זה משוגע. עולם חולני".
לברון עצבני
גם סי.ג'יי מקולום לא מבין את ההחלטה
שניים נוספים שנותרו בחוץ וכנראה היו צריכים להיכלל, לפחות על פי הממוצעים שלהם: טריי יאנג מאטלנטה ודומנטאס סאבוניס מאינדיאנה. יאנג הוא השחקן הראשון מזה 30 שנה שרושם ממוצעים של למעלה מ-25 נקודות ו-9 אסיסטים למשחק ולא נכלל בסגל. סאבוניס, לעומת זאת, הוא הראשון בתולדות ה-NBA שלא נבחר לאולסטאר עם ממוצעים של לפחות 20 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.