טריי יאנג שוב נתן הצגה הלילה (בין רביעי לחמישי) עם 48 נקודות ו-11 אסיסטים. הגארד הוביל את אטלנטה הוקס לניצחון 113:116 על מילווקי בפתיחת גמר המזרח, אולם שלשה אחת שלו גנבה לגמרי את ההצגה.
במהלך הרבע השלישי טריי יאנג ניפנף את ג'רו הולידיי, וסידר לעצמו שלשה פנויה. הוא לא מיהר לזרוק והרעיד מעט את הכתפיים שלו בהתרסה לפני שזרק את הכדור - שצלל פנימה כמובן. אפילו לברון ג'יימס לא נשאר אדיש למהלך וכתב בטוויטר שלו: "תרגיע, אחי". יאנג עצמו נשאל על המהלך ואמר: "היה לי הרבה זמן", חייך, "הרבה מאוד זמן. היה לי זמן לנשום וזרקתי". חברו לקבוצה קווין הורטר אמר: "חשבתי כמו כולם, 'האם הוא באמת עשה את זה?'".
3 צפייה בגלריה
טריי יאנג
טריי יאנג
טריי יאנג. עוד משחק ענק שלו
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
טריי יאנג
טריי יאנג
אוהב להשתעשע. יאנג
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
טריי יאנג
טריי יאנג
וגם לשחק בחוץ
(צילום: AFP)
יאנג הסביר את היכולת המעולה שלו דווקא במשחקי חוץ: "מאז שאני ילד, אני אוהב לשחק מול קהל היריבה. אתה מרגיש שהקבוצה שלך לבד במערכה מול היריב והקהך שלו, וזה מאחד את כולם". עוד הוסיף: "לקבוצה הזאת אין גבול, אנחנו יכולים להגיע לגמר ה-NBA. אני מאמין מאוד בשחקנים".
"הוא פשוט אדם אמיץ", אמר ג'ון קולינס, "זה פשוט טריי. הוא חי בשביל רגעים כאלה, הוא שחקן של רגעים גדולים. יש לו סוואג, ואם הוא צריך לרעוד לפני שהוא זורק - שיעשה את זה. הוא אוהב את אור הזרקורים".
במילווקי היה כמובן הרבה תיסכול מהיכולת של יאנג. "אנחנו חייבים לשמור עליו יותר טוב", אמר יאניס אנדטוקומבו, "אנחנו נותנים לו את השטח שהוא צריך וזה נותן לו את הביטחון שהוא צריך במקום להקשות עליו. בנוסף, התקשנו מאוד לקחת ריבאונדים וזה היה מאוד מתסכל. "קשה מאוד לשמור עליו", הודה ג'רו הולידיי, "במיוחד כשהוא זורק את הפלואטרים שלו, זה נראה כאילו זה תמיד הולך להיכנס".