חלון הטריידים ב-NBA נפתח רק אתמול (שני) וכבר אנחנו מקבלים לא מעט עסקאות מעניינות, כאשר הקבוצה שעומדת במרכז העניינים הבוקר היא מילווקי. הבאקס מתאמצים לסדר ליאניס אנדטוקומבו סגל שיכול לאיים על התואר ודאגו לצרף לצדו את ג'רו הולידיי.
כוכב ניו אורלינס ינחת במילווקי ומי שיעשו את הדרך ההפוכה הם אריק בלדסו, ג'ורג' היל וכן שלוש בחירות סיבוב ראשון עתידיות בדראפט. הולידיי בן ה-30 קלע בעונה שעברה 19.1 נקודות למשחק בממוצע. מי שעוד עשה את הדרך למזרח הוא בוגדן בוגדנוביץ'. הסרבי יחזק גם כן את הקבוצה וסקרמנטו קיבלה עבורו את דיוינצ'נזו, ארסן איליאסובה ודי ג'יי ווילסון. ג'סטין ג'יימס יגיע גם הוא לבאקס.
2 צפייה בגלריה
הולידיי
הולידיי
הולידיי. חיזוק ליאניס
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
בוגדן בוגדנוביץ'
בוגדן בוגדנוביץ'
בוגדן בוגדנוביץ'. גם הוא במזרח לעת עתה
(צילום: AP)
הבאקס יעמידו בעונה הבאה סגל שיכלול לצדו של היווני גם את קריס מידלטון וכאמור הולידיי. ייתכן והם גם יחפשו כעת טרייד נוסף על בוגדנוביץ'. הפלינקס שמאבדים כוכב עונה נוספת, יקבלו הזדמנות לבנות קבוצה צעירה סביב זאיון וויליאמסון, לונזו בול וברנדון אינגרם, אחרי שקיבלו בחירות דראפט בעונה שעברה גם עבור אנתוני דייויס.
בטרייד אחר, יוסטון ויתרה על רוברט קובינגטון מפורטלנד והחזירה לקדנציה שלישית את טרבור אריזה. הרוקטס גם יקבלו את הבחירה מספר 16 בדראפט ברביעי בלילה וכן בחירת סיבוב ראשון בשנה הבאה.
עסקה מעניינת נסגרה כבר אמש, כאשר מי שעשה את הדרך לפיניקס הוא כריס פול. הת'אנדר קיבלו את קלי אוברה, ריקי רוביו, טיי ג'רום, ג'יילן לקיו ובחירת סיבוב ראשון בשנה הבאה.