ב-NBA לא נשארו אדישים לטרייד הענק שהתרחש הלילה (בין רביעי לחמישי), כאשר ראסל ווסטברוק עבר לוושינגטון תמורת ג'ון וול ובחירת דראפט בסיבוב הראשון.
"כולם צריכים להיזהר עכשיו מהוויזארדס, ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל יתעללו במזרח ויביאו את הקבוצה לפלייאוף", אמר מג'יק ג'ונסון לאחר הטרייד שחיזק משמעותית את המועדון החדש של דני אבדיה.
3 צפייה בגלריה
ווסטברוק בטירוף
ווסטברוק בטירוף
מחמאות ממג'יק. ראסל ווסטברוק בטירוף
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
(צילום: רויטרס)
בארה"ב טענו שווסטברוק (32) לא תיקשר השבוע עם הרוקטס ולא הופיע לאימונים, מה שהאיץ את המו"מ והוביל בסופו של דבר לטרייד. לפני כמה שבועות פורסם שהגארד דרש לעזוב את הקבוצה בשל הדאגה מעתידה הלא ברור. בסיום העונה המאמן מייק דאנטוני והג'נרל מנג'ר דריל מורי עזבו את הקבוצה לאחר שנים רבות, ועלו דיווחים שגם ג'יימס הארדן לא יישאר. בין היתר, שמו של המזוקן נקשר לברוקלין.
בינתיים, בארה"ב החמיאו לוושינגטון על הטרייד והתייחסו לשיתוף הפעולה הצפוי עם ביל ודוויס ברטאנס, שני קלעים מחוננים שמתאימים לסגנון המשחק של ווסטברוק. ההגעה שלו אמורה לשפר באופן משמעותי את ההתקפה של הוויזארדס ואולי גם תגרום לביל להישאר מעבר לחוזהו שמסתיים בעוד שנתיים.
הציוץ של מג'יק
קאנטר מברך את ווסטברוק על המעבר
מבחינת שכר, ווסטברוק ו-וול מרוויחים סכומים דומים, לכן זו לא בעיה. לווסטברוק יש עוד שלוש שנים בחוזה, עליהן הוא יקבל 133 מיליון דולר. יתרון נוסף נעוץ בהיסטוריה של ווסטברוק עם מאמן וושינגטון סקוט ברוקס, שאימן אותו באוקלהומה סיטי במשך שבע עונות, הגיע איתו לגמר ה-NBA ומכיר אותו מצוין.
השדרוג אולי הגדול ביותר עבור הקבוצה הוא במערכת היחסים בין הכוכבים. וול וביל מעולם לא נחשבו לחברים טובים, מה שהטיל צל על הקבוצה בשנים האחרונות. אחרי הפציעה של וול, ביל השתלט על הקבוצה והפך לכוכב הבלתי מעורער.
3 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
בראדלי ביל
(צילום: AP)
ווסטברוק אולי קצת מעבר לשיאו, אבל עדיין מספק מספרים מטורפים. בעונה הקודמת נבחר לחמישייה השלישית בליגה ורשם ממוצעים של 27.2 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-7.0 אסיסטים. עם זאת, חלה ירידה חדה בכושרו בפלייאוף והוא קלע 17.9 נקודות בלבד ב-42 אחוז מהשדה.

בליגה הודיעו: ל-48 שחקנים יש קורונה

עוד פחות משלושה שבועות הליגה יוצאת לדרך (ב-22 בדצמבר) ונכון לעכשיו, הקורונה מונעת מכל השחקנים להתאמן, זאת לאחר ש-48 מהם יצאו חיוביים בבדיקות שנערכו מ-24 עד 30 בנובמבר. מדובר בתשעה אחוזים שיצאו חיוביים מתוך 546 שחקני הליגה.
כל מי שקיבל תוצאה חיובית נשלח כמובן לבידוד ויוכל לחזור לפעילות רק כאשר יספק בדיקה שלילית. בשלב זה לא ידוע מיהם השחקנים שנדבקו.