דני אבדיה התראיין הערב (שלישי) כחלק מההכנות למשחק מול סקרמנטו בין רביעי לחמישי ודיבר על ההתאקלמות שלו עד כה בליגה, על בעיית עבירות ממנה סובל, על המפגש עם לברון ג'יימס ויאניס אנדטוקומבו, על שיתוף הפעולה עם הכוכבים בראדלי ביל וראסל ווסטברוק, וגם על ההתבטאות האנטישמית של מאיירס לנארד ממיאמי במהלך משחק וידאו מקוון.
"אני עדיין בתהליך של למידה, גם אם יש לי משחקים פחות טובים, אני לא מתבאס מזה ואני יודע שבסוף זה ישפר אותי", אמר אבדיה שקלע הלילה 11 נקודות והוריד 6 ריבאונדים בהפסד למילווקי (133:122). "זה תהליך שכל רוקי עובר. גם השחקנים הכי גדולים התקשו בעונה הראשונה. גם אם אהיה בליגה עוד עשר עונות ארצה להשתפר. זו עונת למידה, זו טירונות, ואני מנסה ללמוד כמה שיותר".
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(צילום: EPA)
הישראלי התייחס לבעיית העבירות: "אני מנסה לשחק בצורה חכמה יותר כדי ללמוד מזה. אני גם צופה במשחקים ומנסה לתקן את הטעויות. חשוב לי ללמוד מטעויות ולהמשיך הלאה. ביורוליג אהבתי להיות מאוד אגרסיבי בהגנה, אבל אני צריך להיות יותר חכם".
על שיתוף הפעולה עם ביל ו-ווסטברוק: "הם עוזרים לי ואם יש לי מצבי זריקה, אני לוקח אותם. לאט לאט הדברים ייפתחו עבורי. הם מנסים לחפש אותי בהתקפות מתפרצות ואני שמח שזה עובד לנו בתקופה האחרונה. ביל הוא סופרסטאר, סקורר, יש לו הרבה אחריות על הכתפיים. ברגע שהוא לא על הפרקט, האחריות של כולם עולה וכולם זורקים יותר זריקות. כולם צריכים לעלות את הקצב. אם בראד על המגרש, אני אעשה את התפקיד שלי, אם הוא לא ואני צריך להיכנס ולהיות יותר אגרסיבי - זה מה שאעשה".
3 צפייה בגלריה
ווסטברוק וביל
ווסטברוק וביל
ווסטברוק וביל
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
אנדטוקומבו בדרך לעוד הטבעה, אבדיה משקיף
אנדטוקומבו בדרך לעוד הטבעה, אבדיה משקיף
אנדטוקומבו בדרך לעוד הטבעה, אבדיה משקיף
(צילום: AFP)
כשנשאל על מי יותר קשה לשמור, לברון ג'יימס או יאניס אנדטוקומבו, ענה: "זו חוויה לשחק מול כל שחקן שגדלת עליו ובמיוחד על אולסטארים. זה לא שאני מתייחס ליאניס, לברון או קוואי אחרת. אלו שני שחקנים שונים בסגנון המשחק שלהם. יצא לי לשמור על יאניס יותר אבל על לברון נהנתי מאוד לשמור והייתה התרגשות. אני לוקח את האתגר על עצמי".
לסיום, הישראלי גם התייחס לאמירות הגזעניות של מאיירס לנארד: "אני לא חושב שאלה היו הכוונות שלו. הוא טעה, כולנו יודעים זאת, ואנחנו לא מקבלים את המילים הללו. אני יודע שהוא בחור טוב והוא לא התכוון לזה. אני מקווה שהוא מבין את הטעות שלו".