לילה קשה (בין רביעי לחמישי) עבר על דני אבדיה. הרוקי הישראלי שבר את הקרסול לקראת סיום המחצית בניצחון 114:118 של וושינגטון על גולדן סטייט, ועל פי הדיווחים גמר את העונה.
"תודה לכולם על התפילות והתמיכה. אחזור טוב וחזק יותר מאי פעם", כתב הרוקי הישראלי בחשבון האינסטגרם שלו כמה שעות לאחר אותה פציעה.
2 צפייה בגלריה
אבדיה מגיב אחרי הפציעה
אבדיה מגיב אחרי הפציעה
אבדיה מגיב אחרי הפציעה
(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של דני אבדיה)
על פי הדיווחים, בבדיקת רנטגן שנערכה לאבדיה לאחר הפציעה התברר כי הוא סובל מהשבר, אבל לא יזדקק לניתוח. משך ההחלמה מהפציעה מוערך בחודשיים-שלושה. בנוסף, הרוקי צפוי לערוך במהלך היום בדיקת MRI.
מי ששוחח עם אבדיה אחרי הפציעה היה כוכב וושינגטון, בראדלי ביל: "בתור אחד שגם סבל מפציעה לא פשוטה בעונת הרוקי שלו, העצה שלי אליו הייתה שיבין את הגוף שלו, ושיידע שבמהלך ההחלמה יהיו עליות וירידות. יהיו דברים שהוא לא יוכל לשלוט בהם. דני צריך להישאר חיובי, ולדעת שהוא יוכל לחזור מהפציעה הזאת שחקן טוב וחזק יותר".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה רגעים אחרי הפציעה
דני אבדיה רגעים אחרי הפציעה
דני אבדיה רגעים אחרי הפציעה
(צילום: רויטרס)
"לראות שחקן נופל ככה, זה מפחיד", אמר סנטר הוויזארדס, דניאל גאפורד. "אתה לא יודע מה יהיה איתו. הרגשתי את הכאב שלו. אני מבין שיהיה לו תהליך ארוך של החלמה, אבל הוא בידיים טובות". עוד אמר גאפורד: "זה רגע קשה עבורו כי אני מעריך שדני לא ישחק כדורסל בתקופה הקרובה. פציעה בקרסול היא אחת הפציעות הכי קשות שיכולה להיות. אני מכיר אותה מקרוב כי גם אני סבלתי ממנה".
מאמנו, סקוט ברוקס, הוסיף: "יש שני דברים שאני אוהב בנוגע לדני - אכפת לו מאוד, והוא עובד קשה מאוד. אלה שתי תכונות שאנחנו רוצים שלכל השחקנים במועדון שלנו יהיו. היו לו עליות וירידות העונה, ברור, אבל לכל הרוקיז, גם לאלה שהפכו אחר כך ל-MVP, היו עונות רוקי לא פשוטות. לפעמים אנחנו שמים עליו יותר מדי לחץ כאילו הוא בן 27 עכשיו".
אבדיה הוא לא השחקן היחיד שגמר את העונה בוושינגטון. קדם לו הסנטר הפותח של הקבוצה, תומאס בראיינט, שקרע את הרצועה בברך.