צפו במיטב של דני אבדיה
מינסוטה טימברוולבס היא הזוכה המאושרת בהגרלה הלוטרי של הדראפט שנערכה הלילה (בין חמישי לשישי). הזאבים ניצחו בהגרלה ויוכלו לבחור ראשונים. גולדן סטייט ווריורס של סטף קרי תבחר שניה. האירוע יתקיים ב-16 באוקטובר ואז נדע סוף סוף היכן ישחק הכישרון הישראלי דני אבדיה, שצפוי להיבחר במקום גבוה.
שארלוט הורנטס שנמצאת בבעלותו של מייקל ג'ורדן תבחר שלישית, במקום הרביעי שיקגו בולס ואת החמישייה הראשונה משלימה קליבלנד קאבלירס. ניו יורק ניקס שוב מאוכזבת לאחר שתבחר רק שמינית. על פי מומחה הדראפט של ESPN, מי שתבחר באבדיה היא קליבלנד שנמצאת במקום החמישי, כאשר גם ברשת "פוקס ספורטס" העריכו אותו דבר. ב-CBS טוענים דווקא ששיקגו בולס היא זאת שתבחר בישראלי.
עוד מעריכים בארצות הברית כי גולדן סטייט תוותר על בחירת הדראפט שלה ותנסה להחליף אותה בטרייד תמורת שחקן שיעזור לסטף קרי ודריימונד גרין להשיג עוד טבעת אליפות.
במינסוטה היו מאושרים מהתוצאות. נשיא הקבוצה גרסון רוסאס אמר: "זה עוד צעד מרגש וחשוב לקבוצה שאנחנו בונים. יש לנו שני כוכבים צעירים בדמות קרל-אנתוני טאונס ודיאנג'לו ראסל ועכשיו נוכל לצרף אליהם עוד אחד". הולבס ייבחרו ככל הנראה בגארד אנתוני אדוארס או בלאמלו בול.
דני אבדיה יהיה הישראלי החמישי שנבחר בדראפט. עומרי כספי נבחר כזכור על ידי סקרמנטו קינגס במקום ה-23. דורון שפר נבחר במקום ה-36 על ידי לוס אנג'לס קליפרס. יותם הלפרין נבחר 53 ע"י סיאטל וליאור אליהו נבחר במקום ה-44 ע"י אורלנדו מג'יק. רק שאבדיה צפוי להיבחר באחד המקומות הראשונים.