התקופה הטובה של וושינגטון כבר מזמן מאחוריה והלילה (בין ראשון לשני) היא ספגה הפסד 113:106 בחוץ מול ברוקלין (14:29) וירדה למאזן 26:15, מרחק של חמישה משחקים מהפלייאוף ועם מעט מאוד סיבות לאופטימיות.
השחקנים של סקוט ברוקס ספגו הפסד שמיני בעשרת המשחקים האחרונים ונראה שהריצה המצוינת לפני כחודש נשכחה לחלוטין במועדון.
4 צפייה בגלריה
בלייק גריפין וג'יימס הארדן חוגגים
בלייק גריפין וג'יימס הארדן חוגגים
דאנק בבכורה. בלייק גריפין וג'יימס הארדן חוגגים
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק מטביע
ראסל ווסטברוק מטביע
נקודת האור. ראסל ווסטברוק
(צילום: AP)
הוויזארדס הגיעו למשחק הזה אחרי שניצחו את הנטס פעמיים העונה בשני משחקים צמודים וקיוו להשלים סוויפ על אחת הקבוצות החזקות ביותר בליגה – זה לא הלך על פי התוכניות.
קיירי ארווינג (28 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) וג'יימס הארדן (26 נקודות ו-8 אסיסטים) שלטו בקצב וידעו לעשות את העבודה במאני-טיים. האורחת פיגרה כבר ב-14 נקודות במהלך המחצית הראשונה, אך ראסל ווסטברוק (29 נקודות, 13 ריבאונדים ו-13 אסיסטים) העלה אותה ל-102:103 שלוש דקות לסיום.
ניקולס קלקסטון (16 נקודות) הטביע פעמיים בצד השני הודות לשני אסיסטים של ארווינג, וברוקלין לא איבדה יותר את היתרון שלה עד לסיום. זה היה הניצחון ה-15 ב-17 המשחקים האחרונים של הנטס, שקיבלו דקות ראשונות בקבוצה מבלייק גריפין.
4 צפייה בגלריה
בלייק גריפין מטביע
בלייק גריפין מטביע
הנה, הוכחה שגריפין עדיין מסוגל לקפוץ
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן מתחבקים
ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן מתחבקים
ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן מתחבקים בסיום
(צילום: AP)
גריפין שיחק רק 15 דקות וסיים עם שתי נקודות, אבל הן הגיעו לאחר הטבעה, דבר שלא קרה מאז דצמבר 2019 – ולא מעט טענו שהפורוורד כבר לא יכול להטביע בעקבות כל הפציעות שעבר. גריפין דאג לשים סוף לשמועות.
ומה לגבי דני אבדיה? הישראלי סיפק את אחד ממשחקיו החלשים העונה, ולא קלע אפילו נקודה ב-11 דקות שלו על הפרקט. הוא סיים עם 0 מ-2 מהשדה, לקח ריבאונד אחד ועשה עבירה אחת. אבדיה גם היה עם מדד הפלוס מינוס הנמוך ביותר בקבוצתו, מינוס 18.