סטף קרי אמנם לא ייבחר ל-MVP העונתי ב-NBA מכיוון שגולדן סטייט רחוקה מאוד מצמרת הליגה ונלחמת בכלל על כניסה לפלייאוף במערב, אבל אם היו מסתכלים רק על מספרים, כוכב הווריורס היה צריך להיות אפילו פייבוריט לתואר.
לפנות בוקר (בין שבת לראשון) קרי להט עם 47 נקודות (11 מ-19 לשלוש, 15 מ-27 מהשדה) בהפסד הדרמטי 119:114 בגארדן לבוסטון סלטיקס. בכך הפך קרי בן ה-33 לשחקן המבוגר ביותר מאז קובי בראיינט בשנת 2012 שקולע 30 נקודות או יותר ב-10 משחקים רצופים.
2 צפייה בגלריה
קרי חוגג
קרי חוגג
קרי חוגג
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
קרי חוגג
קרי חוגג
"אני מנסה לחיות את הרגע". קרי בטירוף
(צילום: רויטרס)
"העונה הזאת דרשה ממני דברים קצת אחרים", אמר קרי בסיום. "אני מנסה לחיות את הרגע. זה סגנון כדורסל שכיף לשחק, ואני מנסה לצרף לזה גם ניצחונות. יש לי ביטחון רב, בורכתי עם סט יכולות שאני מנסה לשכלל, ורואים את העבודה הקשה שלי".
סטיב קר הוסיף: "הוא פשוט סטף קרי. זה לא רק הכישרון, אלא גם הביטחון, המוכנות להיכשל ולא לחשוב על זה יותר מדי. הוא הולך עד הסוף בכל משחק, בכל מהלך, מתחרה, לא מפחד וסומך על עצמו. הוא עבד כל החיים עבור זה, והוא נמצא בשיא היכולת שלו".
קלע יותר שלשות השבוע מארבע קבוצות
שימו לב לעוד נתון מדהים בקשר לקרי: יש לו העונה שלושה משחקים בהם קלע לפחות שבע שלשות אחרי כדרור. כל שאר שחקני הליגה עשו זאת רק עוד פעם אחת (דמיאן לילארד).

הלייקרס לא יבקרו את ביידן

לוס אנג'לס לייקרס החליטה שלא לפקוד את הבית הלבן ולבקר את הנשיא ג'ו ביידן בסוף החודש במהלך המסע שלה במזרח ביידן כפי שאלופת ה-NBA הייתה נוהגת לעשות בעבר. אבל בניגוד לתקופת דונלנד טראמפ, אין לזה קשר פוליטי.
ענייני לוחות זמנים והחשש מהידבקות בקורונה גרמו ללייקרס לקבל את ההחלטה. יחד עם זאת, מפגש עתידי עם הנשיא עדיין נלקח בחשבון. למעשה, מאז 2016 כשלברון וקליבלנד זכו באליפות, אף אלופה לא הגיע לבית הלבן. אז הנשיא עוד היה ברק אובמה.