מרגש: ג'ואל אמביד, כוכבה של פילדלפיה, סיפר כי החליט לקרוא לבנו הבכור שנולד על שם אחיו ארתור, שנהרג לפני שש שנים בתאונת דרכים. "מעתה יהיה שמו: ארתור אליה דה פאולה אמביד", כתב בחשבון האינסטגרם שלו.
אמביד העלה אף לאינסטגרם תמונה שלו ושל הרך הנולד וכתב כמה משפטים: "אנחנו מרגישים מבורכים וברי מזל על בואו של הילד הקטן למשפחתנו. אחד מתוך 11? אני מנסה לשכנע אותה (את בת זוגו), אבל לא כל כך מצליח עד כה. אני מנסה לבנות קבוצת כדורגל".
2 צפייה בגלריה
ג'ואל אמביד
ג'ואל אמביד
מחווה מרגשת. אמביד
(צילום: רויטרס)
הפוסט של אמביד
אמביד הוסיף: "אני נרגש לגבי העתיד ולחיי יש כעת משמעות נוספת". הוא גם החמיא לבת זוגו אן דה פאולה: "תודה על כך שהיית חזקה והענקת לי את המתנה הכי גדולה שאפשר לבקש".
בינואר האחרון חשף הסנטר של הסיקסרס באתר "The Players’ Tribune" כי שקל בזמנו אפילו לפרוש ממשחק בעקבות מותו של אחיו ב-2014. "הצלחתי לחזור רק לכמה שבועות להלווייתו. ניסיתי לחזור לעצמי, להשתפר, אבל הייתי במקום ממש גרוע. כשארתור נהרג הרגשתי שאיבדתי את מטרתי בחיים".
2 צפייה בגלריה
ג'ואל אמביד חוגג
ג'ואל אמביד חוגג
שקל לפרוש בעקבות הטרגדיה. אמביד
(צילום: רויטרס)
"באמת רציתי פשוט להפסיק לשחק. לחזור הביתה לקמרון כדי להיות עם המשפחה שלי. אתם יודעים, זה לא כמו בסרט שמישהו יושב, משוחח איתן ומסביר לך את מצב. הייתי צריך להרים את הכדורסל ולהגיד שהכל בסדר".
אמביד העמיד העונה בפילי ממוצעים של 23 נקודות, 11.6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים לערב. קבוצתו הובסה 4:0 על-ידי בוסטון בסיבוב הראשון בפלייאוף במזרח.