האליפות מתקרבת ללוס אנג'לס לייקרס. לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) אל-איי ניצחה 96:102 את מיאמי, עלתה ל-1:3 בסדרה ותוכל לזכות באליפות בלילה שבין שישי לשבת.
למרות היתרון המבטיח, והעובדה שלברון ג'יימס מעולם לא איבד יתרון 1:3 בסדרת פלייאוף, הפורוורד נשמע דרוך מאי פעם, ומסמן מטרות.
4 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
"העבודה עוד לא הסתיימה". לברון ג'יימס
(צילום: רויטרס)
"אנחנו מבינים מה עומד על הכף. העבודה שלנו עוד לא הסתיימה", אמר ג'יימס בסיום. "יש לנו הזדמנות לתת עוד יום מנוחה לגוף שלנו, וזה זמן בו נוכל גם לחדד את הראש שלנו ולהגיע חדים למשחק החמישי. העבודה עוד לא הסתיימה ולא נפסיק עד שנסיים אותה. נכון לשלב הזה של העונה לא מעניין אותי לנוח, לא מעניין אותי לישון, לא מעניין אותי כלום. אני אוכל לנוח בשבוע הבא".
מרקיף מוריס, שסיים עם תשע נקודות, סיפר על התרומה של ג'יימס מעבר לכל הנקודות שלו. "כל הסדרה לברון מסדר לנו זריקות טובות", אמר מוריס. "בשני משחקים זרקנו יותר מ-40 זריקות מחוץ לקשת מהסיבה הזו. אף אחד לא יכול לעצור את לברון, הם משתמשים בכל השחקנים שלהם כדי לנסות לעצור אותו וזה מפנה אותנו לזריקה".
4 צפייה בגלריה
מרקיף מוריס חוגג
מרקיף מוריס חוגג
"אף אחד לא יכול לעצור את לברון". מרקיף מוריס חוגג
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
דאנקן רובינסון מול אנתוני דייויס
דאנקן רובינסון מול אנתוני דייויס
"הופעה נהדרת בשני צידי המגרש". דייויס עוצר את רובינסון
(צילום: רויטרס)
בינתיים, לברון ממשיך לקבל עזרה מהכוכב הנוסף של הלייקרס, אנתוני דייויס, שהפעם תרם 22 נקודות, תשעה ריבאונדים וגם חמש חסימות, שתיים מהן ברבע האחרון. למעשה, המספרים של דייויס בסדרה חריגים במיוחד. לטובה כמובן.
הוא קולע ב-61 אחוז מהשדה, 55 אחוז מחוץ לקשת וטרם החטיא מהעונשין. "אני לא צריך לומר שום דבר לאנתוני דייויס. הוא רוצה את התואר הזה יותר מכל דבר אחר", החמיא לו מאמנו פרנק ווגל. "ברור שהוא שחקן אדיר. הוא נתן היום הופעה נהדרת בשני צידי המגרש. הוא קלע נקודות, לקח ריבאונדים וחסם. והשלשה שלו עזרה לנו לסגור את הסיפור".
לברון גם פירגן לדייויס על הערב המצוין: "זו הסיבה שהוא שחקן ההגנה של השנה". איי-די סיים כמובן רק במקום השני בבחירות, אחרי יאניס אנדטוקומבו (שגם זכה בתואר ה-MVP), אבל מבחינתו של ג'יימס אין ספק מי הטוב ביותר בליגה.