לברון ג'יימס סיים את העונה הסדירה כמלך האסיסטים של הליגה עם 10.2 אסיסטים למשחק, זו הכותרת מהמשחק הערב (חמישי) של הלייקרס שהפסידה 136:122 לסקרמנטו.
זו הפעם הראשונה בקריירה שג'יימס רושם את ההישג הזה, ונראה שגם לו יש עדיין פסגות לכבוש. אז למה אנחנו מספרים לכם את כל זה בזמן שאל-איי חטפה 136 נקודות מהקינגס? פשוט כי המשחק הזה לא ממש עניין את הלייקרס.
2 צפייה בגלריה
נורמן פאוול מול לברון ג'יימס
נורמן פאוול מול לברון ג'יימס
מלך האסיסטים של הליגה. לברון ג'יימס
(צילום: AP)
עוד לפני המשחק הערב, ג'יימס וחבריו הבטיחו את המקום הראשון, ולמרות שכל הקבוצות כבר יודעות את מי הן יפגשו, דווקא הלייקרס במצב שונה לחלוטין – כשארבע קבוצות מתחרות על המקום האחרון בפלייאוף.
בכל אופן, הייתה גם מנצחת במשחק הזה והשחקנים שלה, שגם הם היו נינוחים כי לא היה להם על מה לשחק, נראו מצוין. באדי הילד סיים עם 28 נקודות (8 שלשות) מהספסל, בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 27 נקודות וג'בארי פארקר סייע עם 19.
2 צפייה בגלריה
הילד חוגג
הילד חוגג
משחק נהדר שלו. באדי הילד
(צילום: AP)
לברון אגב הסתפק ב-15 דקות על הפרקט בהן קלע 17 נקודות וחילק 4 אסיסטים. אנתוני דייויס קיבל מנוחה ופרנק ווגל נתן הזדמנות לכל שחקני הספסל להראות מה הם יודעים. דיון ווייטרס סיים כקלע המוביל עם 19 נקודות.
במשחק נוסף, וושינגטון סיימה את הופעותיה המביכות בבועה עם ניצחון (!), 90:96 על בוסטון, שגם היא לא ממש התייחסה ברצינות למשחק הזה. תומאס בראיינט הצטיין עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים.