עונת היורוליג הנוכחית לאט לאט עולה על מסלול משחקים קבוע, אחרי פתיחה לא יציבה שכללה לא מעט דחיות, ואפשר כבר לראות את הטבלה נבנית כשהקבוצות הטובות משתלטות להן על המקומות הראשונים.
אנאדולו אפס (3:4), מי שהייתה בעונה שעברה הקבוצה הטובה ביותר במפעל, נאלצה לשחק במחזורים הראשונים ללא הכוכב הכי גדול שלה, שיין לארקין – זה עלה לה בשלושה הפסדים מארבעה משחקים ולא מעט סימני שאלה.
2 צפייה בגלריה
ואסילייה מיצ'יץ'
ואסילייה מיצ'יץ'
משחק ענק שלו. מיצ'יץ'
(צילום: EPA)
לארקן בינתיים חזר, אבל הספיק לרשום רק משחק אחד לפני שנדבק בקורונה (כמו גם בראיינט דאנסטון) ונראה שגם בלעדיהם הקבוצה של ארגין עטאמן מתחילה להתחבר. הערב (שישי) זה הסתיים בניצחון 77:80 על פנאתינייקוס, שהיה השלישי ברציפות של אנאדולו.
היא השיגה אותו הודות למשחק שיא של וסילייה מיצ'יץ' המצוין שלהט עם 33 נקודות. קרונוסלב סימון היה היחיד מלבדו שקלע בספרות כפולות (12 נקודות) – אבל זה הספיק כדי לחזור לטורקיה מחויכים. אקס הפועל ירושלים שלווין מאק הוביל את קלעי פאו עם 18 נקודות, יורגוס פאפאיאניס תרם 16 נקודות משלו.
גם ריאל מדריד (4:4) רשמה הערב ניצחון, 67:73 לא קל בבלגרד מול הכוכב האדום. זה היה משחק שלא התעלה לרמה גבוהה ולראייה מספר האיבודים של שתי הקבוצות שהגיעו ביחד ל-35 כאלו. טריי תומפקינס סיים עם 14 נקודות, אנתוני רנדולף תרם 13 נקודות משלו. המארחת קיבלה 22 נקודות מג'ורדן לויד – מלך הסלים של המפעל ואקס אילת ועוד 16 נקודות מקורי וולדן, שכיכב בחולון.
2 צפייה בגלריה
טריי תומפקינס
טריי תומפקינס
העיקר הניצחון. טריי תומפקינס
(צילום: EPA)
באיירן מינכן, תאמינו או לא, ממשיכה בשלה ועלתה למאזן 2:6 הודות לניצחון 79:90 על ולנסיה. ולדימיר לוצ'יץ' (22 נקודות), פול זיפסר (20 נקודות) וג'חואן ג'ונסון (17 נקודות) עשו את ההבדל.
במשחק נוסף, זניט סנט פטרסבורג ניצחה 53:66 את וילרבאן בחוץ. וויל תומאס קלע 14 נקודות לזכות המנצחת.