עוד לפני שהצטיין במשחק האולסטאר, סטף קרי הספיק לזכות לפנות בוקר (בין ראשון לשני) בתחרות השלשות. הסופרסטאר של גולדן סטייט ניפק, כצפוי, הצגה כבר מהסיבוב הראשון - והניף בפעם השנייה בקריירה את הגביע הנכסף (הפעם הראשונה הייתה ב-2015).
קרי, שצבר כבר בסיבוב הראשון לא פחות מ-31 נקודות, עלה לגמר יחד עם מייק קונלי (28) וג'ייסון טייטום (25). זאק לאבין, דונובן מיצ'ל וג'יילן בראון הודחו אחרי שצברו מספר נקודות נמוך יותר.
7 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
קרי והגביע
(צילום: AP)
7 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
קרי. צלף קטלני
(צילום: AP)
בגמר טייטום לא היה בעניינים וסיים עם 17 נקודות בלבד, והשאיר את הבמה לקרב האדיר בין קרי לקונלי. שחקנה של יוטה זרק קודם וסיים עם תוצאה יפה של 27 נקודות. קרי עלה אחרון, ותפר את הזריקה האחרונה שלו בתחרות כדי לנצח עם 28 נקודות.
קרי הפך לשביעי בהיסטוריה שזוכה בתחרות השלשות יותר מפעם אחת. עוד ברשימה המכובדת: לארי בירד, קרייג הודג'ס (שלוש זכיות כ"א), מארק פרייס, ג'ף הורנאסק, פז'ה סטויאקוביץ' וג'ייסון קאפונו (שתי זכיות כ"א).
7 צפייה בגלריה
מייק קונלי
מייק קונלי
קונלי. מרחק נגיעה מזכייה
(צילום: AP)

המטביע האלמוני

ב-NBA חששו מתחרות ההטבעות אחרי שרק שלושה שחקנים הסכימו להיענות להזמנות שקיבלו (הכי מעט בהיסטוריה) בזמן ששחקנים כמו זאיון וויליאמסון סירבו. וגם השלושה שהסכימו להשתתף היו אלמוניים מאוד: אנפרני סימונס מפורטלנד, קאסיוס סטנלי מאינדיאנה ואובי טופין מניו יורק ניקס. בסופו של דבר כן ראינו איכות לא רעה בכלל בתחרות, וסימונס היה זה שזכה אחרי שניפק דאנק עם "נשיקה" לטבעת בגמר.
עוד קודם לכן שחקנה של פורטלנד ביצע שתי הטבעות מיוחדות. בראשונה הוא הדביק טבעת קטנה מעל הריבוע בקרש עליה היה כדור. סימונס תפס את הכדור תוך כדי קפיצה והטביע לטבעת הרגילה. בהטבעה השנייה שלו בסיבוב הראשון הוא ביצע מחווה לטרייסי מגריידי כשהחליט ללבוש את הגופייה שלו מתקופתו בטורונטו וחיקה את הטבעת 360 המעלות שלו מהתחרות בשנת 2000. זה ללא ספק סייע לו בגמר אליו העפיל יחד עם אובי טופין כדי להפוך לחביב השופטים.
7 צפייה בגלריה
אנפרני סימונס
אנפרני סימונס
סימונס
(צילום: AP)
7 צפייה בגלריה
אנפרני סימונס
אנפרני סימונס
הטבעת הנשיקה
(צילום: AP)
7 צפייה בגלריה
אובי טופין
אובי טופין
טופין מטביע מעל אבי ורנדל
(צילום: AP)
טופין גם היה לא רע בכלל, כאשר באחת ההטבעות שלו בתחרות קפץ מעל אביו וחברו לניו יורק ניקס, ג'וליוס רנדל, אבל זה לא הספיק לו כשהשופטים העדיפו בסוף את הטבעת הנשיקה של סימונס.

גבוה עם כישורים

בתחרות הכישורים היה זה דווקא פורוורד אינדיאנה, דומנטאס סאבוניס, שהוכיח יכולות של גארד ולקח את התחרות לפני שחקנים כמו כריס פול ולוקה דונצ'יץ'. דרך אגב, בשנה שעברה סאבוניס סיים במקום השני.
גם הסנטר של אורלנדו, ניקולה ווצ'ביץ', כיכב בתחרות, הדיח את רוברט קובינגטון מפורטלנד והתמודד מול סאבוניס בגמר. בסופו של דבר שחקנה של הפייסרס קלע לפני המונטנגרי את השלשה המכרעת בסיום המסלול והניף את הגביע.
7 צפייה בגלריה
דומנטאס סאבוניס
דומנטאס סאבוניס
סאבוניס. כישורים של גארד
(צילום: AP)