טיילר הירו עוד לא חוקי בארצות הברית, כלומר אסור לו עדיין לשתות אלכוהול. אבל לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) הוא הראה אומץ, אופי ובעיקר בגרות כשהוביל את מיאמי היט לניצחון - 109:112 על בוסטון סלטיקס והעלה את קבוצתו ל-1:3 בסדרה, נגיעה מההעפלה לגמר הפלייאוף לראשונה מזה שש שנים.
הירו להט עם שיא קריירה של 37 נקודות (14 מ-21 מהשדה, 5 מ-10 לשלוש), 17 מהן הגיעו ברבע האחרון תוך כדי תצוגת ענק שכללה שלשות מטווחים משוגעים, ועמידה בלחץ מקו העונשין.
4 צפייה בגלריה
טיילר הירו
טיילר הירו
טיילר הירו
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר
באטלר. היה שם במאני טיים עבור מיאמי
(צילום: AP)
הירו הפך לשחקן הרביעי בלבד בהיסטוריה שקולע בגיל 20 או מתחת לזה 30 נקודות או יותר במשחק פלייאוף. הוא מצטרף לרשימה מכובדת שכוללת את מג'יק ג'ונסון, דרק רוז וברנדון ג'נינגס. הוא גם קבע שיא נקודות לרוקי בגמר אזורי. הקודם היה של אנדרו טוני (35) שעשה זאת במדי פילדלפיה ב-1981.
מיאמי גם קיבלה תפוקה נהדרת משלושת שחקניה המרכזיים - ג'ימי באטלר קלע 24, כולל שלוש קליעות עונשין קריטיות בשניות הסיום, 22 מגוראן דראגיץ' ו-20 נקודות ו-12 כדורים חוזרים מבם אדבאיו. בוסטון קיבלה 28 נקודות ו-9 ריבאונדים מג'ייסון טייטום, 21 מג'יילן בראון ו-20 מקמבה ווקר. אבל המאכזב הגדול היה מרקוס סמארט שאמנם תרם 11 כדורים חוזרים אבל קלע שלשה אחת בלבד משמונה ניסיונות, הכריח זריקות וסיים עם 10 נקודות.
4 צפייה בגלריה
בם אדבאיו
בם אדבאיו
אדבאיו. ורסטילי ויעיל כרגיל
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
אנדרה איגודלה, מרקוס סמארט
אנדרה איגודלה, מרקוס סמארט
איגודלה וסמארט במאבק על הכדור
(צילום: AP)
למעשה, אם מסתכלים על הסטטיסטיקה הקבוצתית, לבוסטון היה יתרון כמעט בכל הקטגוריות המרכזיות, בין אם זה אחוזים מהשדה, לשלוש וגם באסיסטים (20:28) ובריבאונדים (40:46), אבל ההיט כפו עליהם 19 איבודי כדור מהם השיגו 17 נקודות, לעומת 8 איבודים בלבד לקבוצתו של אריק ספולסטרה. המשחק הבא ייערך בשבת לפנות בוקר (3:30).