המלחמה של קיירי אירווינג בחידוש עונת ה-NBA נמשכת. ניו יורק דיילי ניוז דיווח הלילה (בין שלישי לרביעי) כי הרכז כתב לחבריו בברוקלין נטס כי הוא חושב על רעיון לפתוח ליגה מקבילה ל-NBA.
הרעיון הדי מופרך של קיירי הגיע מהר מאוד לתקשורת האמריקנית שדיווחה על כך, וברגע שכוכב הנטס ראה זאת הוא יצא בהפגנתיות מהקבוצה בה נכתבה ההודעה. על פי הדיווח, מדובר ברעיון שיושב לקיירי בראש כבר זמן רב והוא כבר שיתף בו את חבריו. מי שפחות התלהב מהרעיון הוא קווין דוראנט.
2 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
קיירי. הוא בכלל פצוע
(צילום: AP)
חיישני תנועה יסופקו לשחקנים
עוד נחשף הלילה פרוטוקול הליגה השלם לחידוש העונה, שכולל מעל 130 עמודים. בין השאר נכתב בו כי שחקנים שלא ירצו לקחת חלק בעונה יצטרכו להודיע לקבוצותיהם על כך עד ה-24 ביוני, והם לא יענשו. בנוסף, שחקן שכבר יגיע למתחם ה"בועה" בדיסני וורלד, אבל יחליט על דעת עצמו לצאת ממנו, יצטרך לשהות בבידוד של 14-10 ימים, שכרו ייפגע על המשחקים שיחמיץ והוא ייאלץ לעבור סדרת בדיקות רפואיות מקיפה במשך תקופה.
עוד דברים מעניינים מהפרוטוקול: שחקנים יוכלו לענוד צ'יפ מיוחד שיוכל לגלות האם הם נדבקו בקורונה, לנטר את קצב פעימות הלב שלהם וכן את טמפרטורת הגוף. בנוסף, הצ'יפ יצפצף אם הם ישהו מעל שש שניות בטווח של פחות משני מטרים מאדם מסוים.
2 צפייה בגלריה
דיסניי וורלד באורלנדו
דיסניי וורלד באורלנדו
דיסניי וורלד באורלנדו
(צילום: AP)
שחקן שיימצא חיובי לקורונה ייאלץ לנדוד ל"בית בידוד" מיוחד, יעבור בדיקה נוספת על מנת לוודא שהוא אכן נדבק בנגיף ויוכל לחזור לקבוצתו רק אחרי שיעבור שתי בדיקות רצופות בהן יתגלה כי החלים. הסעיף אולי הכי מעניין בפרוטוקול מדבר על כך שהליגה תקים "קו חם" בו יוכלו אנשים להתקשר ולדווח על שחקנים שהפרו את תנאי הבידוד באורלנדו.
כל קבוצה תוכל להביא למתחם ה"בועה" עד 35 אנשים, שזה כולל את השחקנים, צוות האימון, צוות הלוגיסטיקה וכו'. השחקנים ייהנו במהלך שהותם ממתחם לאונג' פרטי בו יוכלו לשחק במשחקי וידאו, לצפות בטלוויזיה, לקבל טיפולים. בנוסף, הם יוכלו להגיע לאולמות ולצפות במשחקי היריבות. הקבוצות חולקו לארבעה בתי מלון שונים במתחם הענק של דיסני וורלד (מילווקי, לייקרס, קליפרס, בוסטון, דנבר, יוטה ומיאמי באותו מלון).