פחות מחודש אחרי שחתם בברוקלין, למרקוס אולדרידג' (35) הפתיע כשהודיע הערב (חמישי) על כך שהוא פורש מכדורסל. הסיבה, לדברי השחקן, מצבו הבריאותי.
"במשחק האחרון התמודדתי עם הפרעה חריגה בקצב הלב", כתב בפוסט שפרסם ברשת החברתית. "מאוחר יותר בלילה הרגשתי גרוע יותר ואמרתי לרופאי הקבוצה, הלכנו לבית החולים ובדקנו את זה. אני מרגיש טוב יותר כעת, אבל מה שקרה שם היה אחד הדברים המפחידים ביותר שעברתי בקריירה".
3 צפייה בגלריה
למרקוס אולדרידג'
למרקוס אולדרידג'
פורש מה-NBA אחרי 15 שנה. אולדרידג'
(צילום: AFP)
הודעת הפרישה האמוציונלית
"לכן החלטתי לפרוש מה-NBA אחרי 15 שנים. אני מתרכז בבריאות ובמשפחה שלי עכשיו. ברצוני להודות לכל מי שעזרו לי במהלך הקריירה ומה שהמשחק נתן לי. הזכרונות הטובים, העליות והירידות והחברויות שצברתי. אני רוצה להודות לפורטלנד שבחרה בחור טקסני רזה בדראפט ונתניה לו הזדמנות. לסן אנטוניו על חמש שנים כיפיות מאוד. כמובן אחרונה וחביבה: ברוקלין, שרצתה אותי, אבל מסתבר שהקשר הזה לא החזיק מעמד יותר מדי".
הסנטר שוחרר במרץ מסן אנטוניו אחרי חמש שנים מוצלחות ומיד חתם על חוזה מינימום בנטס, בשורותיה שותף חמישה משחקים בלבד. האחרון היה לפני ארבעה ימים, תבוסה ביתית 126:101 ללוס אנג'לס לייקרס, אז קלע 12 נקודות. "אתה אף פעם לא יודע מתי משהו נגמר, אז צריך ליהנות כל יום. אני יכול להגיד שזה בדיוק מה שעשיתי", סיכם אולדרידג'.
3 צפייה בגלריה
אולדרידג' חוסם את מוראנט
אולדרידג' חוסם את מוראנט
כיכב חמש שנים בסן אנטוניו. אולדרידג'
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
אולדרידג'
אולדרידג'
קדנציה קצרה בברוקלין
(צילום: AP)
אולדרידג', שהופיע שבע פעמים באולסטאר, העמיד בסן אנטוניו (לפני המעבר לברוקלין) ממוצעים של 13.7 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק. בנוסף, הא נבחר פעמיים לחמישייה השנייה של העונה ושלוש פעמים לחמישייה השלישית. ממוצעי הקריירה שלו: 19.4 נקודות, 8.2 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-1.1 חסימות למשחק.