מי שתכנן לשים שעון לאמצע הלילה של ה-16 באוקטובר - כדאי לו לשנות תוכניות. דראפט ה-NBA שאמור היה להיערך באותו תאריך, נדחה ל-28 בנובמבר, כך הודיעה הערב (רביעי) הנהלת הליגה לקבוצות.
ההסבר להחלטה נובע מכך שב-NBA רוצים לאפשר לקבוצות להתכונן טוב עד כמה שניתן לדראפט, להכיר את המועמדים וגם לקיים את מחנה השחקנים שקודם לו (Draft Combine) שהיה בספק בעקבות הקורונה.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
תאריך הדראפט יידחה מעט. אבדיה
(צילום: עוז מעולם)
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
ארה"ב מחכה. אבדיה
(צילום: עוז מועלם)
הידיעה הזו צריכה לעניין בעיקר את דני אבדיה, שעל פי כמעט כל התחזיות צפוי להיבחר באחד מ-5 המקומות הראשונים בדראפט. גם ים מדר צפוי להיות מושפע מההחלטה הזאת מאחר שהיא אומרת שהוא יתחיל בוודאות את העונה עם הפועל תל אביב, וספק גדול אם ייצא לליגה הטובה בעולם ב-2020/21, גם אם ייבחר בסופו של דבר בדראפט.
כזכור, מינסוטה הייתה הזוכה המאושרת בהגרלת הלוטרי של הדראפט שנערכה בסוף החודש שעבר. הזאבים ניצחו בהגרלה ויוכלו לבחור ראשונים. גולדן סטייט של סטף קרי תבחר שניה. שארלוט, שנמצאת בבעלותו של מייקל ג'ורדן, תבחר שלישית, במקום הרביעי שיקגו ואת החמישייה הראשונה תשלים קליבלנד.
3 צפייה בגלריה
ים מדר
ים מדר
מדר. החלטה שמשפיעה עליו ישירות
(צילום: ראובן שוורץ)
כמו כן, מועד חלון ההעברות (ה"פרי אייג'נסי"), שתוכנן להיפתח ב-18 באוקטובר, יידחה למועד מאוחר יותר, כמו גם תאריך פתיחת העונה הבאה שתוכננה לצאת לדרך בתחילת חודש דצמבר 2020. מארגון השחקנים של ה-NBA נמסר בהודעה קצרה: "כל התאריכים שרלוונטיים לעונת 2020/21 יידחו לתאריכים מאוחרים יותר, שייקבעו ע"י ה-NBA וארגון השחקנים".

דונובן לא ימשיך באוקלהומה סיטי

בילי דונובן לא ימשיך כמאמנה של אוקלהומה סיטי בעונה הבאה. הת'אנדר הודיעו כי לא יאריכו את החוזה שלו, שתם אחרי חמש שנים בתפקיד. דונובן נבחר רק בשנה שעברה למאמן העונה ב-NBA יחד עם מייק בודנהולצר והמאזן שלו באוקלהומה במרוצת השנים עמד על 157:243. ב-ESPN דווח שהוא מועמד להגיע לשיקגו.
פורסם לראשונה: 06:23, 09.09.20