המפץ הגדול, אם כל הטריידים, סופר-טים בברוקלין. בארצות הברית עדיין מנסים לנתח את המעבר המסקרן של ג'יימס הארדן לברוקלין, ובעיקר שואלים האם הנטס לא עשו טעות כשהביאו את הזקן תמורת ויתור על העתיד שלהם ואיחדו בקבוצה אחת שלושה שחקנים שמאוד מאוד אוהבים את הכדור.
אחרי בערך חודש של דרמה מצד הארדן, דיווחים סותרים ומעט מאוד חשק של השחקן לעלות על הפרקט, הוא קיבל את מה שרצה, ונשלח לנטס הנוצצים, שעוד לפני הטרייד היו בין המועמדים העיקריים להגיע לגמר.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
עכשיו הוא יכול להתחיל לחייך. ג'יימס הארדן
(צילום: AFP)
בסוכנויות ההימורים עידכנו את היחסים ושידרגו את הטריו הנוצץ למקום השני בתמונת הסיכויים לזכות באליפות, עם 16 אחוז, כשרק הלייקרס מקדימים אותם. אגב, לפני הטרייד הסיכוי שלהם עמד על 2 אחוז בלבד והם היו במקום השמיני בטבלה.
קווין דוראנט, שהצטיין הלילה (בין רביעי לחמישי) בניצחון של ברוקלין על ניו יורק 109:116, כשהקבוצה שלו הייתה בסגל חסר במיוחד, לא ממש הסכים להתייחס לטרייד, אבל כשנשאל על שיתוף הפעולה של השניים באוקלהומה סיטי, הוא רק אמר: "זה היה כיף".
2 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן וקווין דוראנט
ג'יימס הארדן וקווין דוראנט
"זה היה כיף". ג'יימס הארדן וקווין דוראנט בתקופה באוקלהומה סיטי
(צילום: AP)
גם לברון ג'יימס סיפק תגובה קרירה, אולי הפוך לחלוטין ממה שהוא מרגיש עכשיו ומי שהפכה להיות המשוכה העיקרית שלו בדרך לטבעת חמישית בקריירה: "אין לי יותר מדי מה לומר על זה. ברור שטריידים קורים כל שנה. עבורי, המטרה העיקרית היא להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים כאן".
קטע וידאו שעלה לרשת עם חיקוי של לברון העצבני אחרי ששמע על הטרייד הפך לוויראלי, ויכול מאוד להיות שהוא מתאר פחות או יותר את מה שעובר לו בראש עכשיו.
לברון "עצבני" אחרי הטרייד
"הוא הגיע לאחד המקומות שהוא רצה להיות בהם", אמר אנתוני דייויס. "הוא רצה לשחק שם. נראה איך זה מתחבר... הם נראים טוב על הנייר. נראה איך זה הולך להם. הם רצו לשחק ביחד".
בינתיים ביוסטון, שסידרה לעצמה חתיכת עתיד, עם לא פחות משמונה בחירות סיבוב ראשון בדראפט, מחשבים מסלול מחדש. אמנם ג'ון וול, כריסטיאן ווד ו-ויקטור אולאדיפו (שהגיע מאינדיאנה כחלק מהטרייד) יכולים להתחבר יחד ולהרכיב קבוצה לא רעה בכלל – אבל ברוקטס חושבים קדימה ונמצאים חזק בבנייה.
האוהדים מצד שני שמחים מאוד על העזיבה של הכוכב שעשה שביתה איטלקית ובסוכנות אחת לשטיפת מכוניות אפילו לקחו את זה צעד אחד קדימה והודיעו שכל אוהד שיביא איתו גופייה של הארדן, יקבל שטיפה חינם. הגופיות, אם תהיתם, הלכו מיד לפח האשפה.