צפו: הסל הראשון של אבדיה בקפיטל וואן ארינה
אז נכון, יש עוד קצת פחות משבועיים עד לבכורה הרשמית בוושינגטון וויזארדס, אבל דני אבדיה סימן הלילה (בין שבת לראשון) 'וי' על אחת המטרות שהציב: סל ראשון בקפיטל וואן ארינה - האולם הביתי החדש שלו.
הבחירה מספר 9 בדראפט ה-NBA, שנחת אתמול בוושינגטון, ביקר לראשונה באולם הביתי של הוויזארדס והעלה לסטורי שלו צילום עם סל הבכורה כשחקן הוויזארדס. כן, גם אם זה היה ללא שמירה וכשהטלפון ביד. "חבר'ה, החלום התגשם. סל ראשון, מזל טוב", אמר בהתרגשות במהלך אותו וידו שהעלה ברשת החברתית.
1 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
סימן 'וי' על המטרה הראשונה. אבדיה
(צילום: עוז מועלם)
"יש התרגשות אדירה", הודה אבדיה כבר שלשום, כשהמריא לארה"ב. "אני יוצא למסע חדש, לייצג את המדינה בכבוד. מצד שני לא קל לעזוב את המקום שגדלת בו ואת המדינה, החברים והמשפחה. אני מאמין שהכל ישתלם והכל לטובה. מגיע בראש חיובי".

על וושינגטון, הוסיף: "הבנתי שזה מועדון שמאוד דואג לשחקנים שלו. כמות השיחות והפרגון שקיבלתי מהשחקנים, המאמן והנהלת המועדון היא אדירה. הם באמת אוהבים אותי ואני מקווה להגיע להישגים מדהימים. אני חושב שנהיה קבוצה טובה מאוד שנפתח ונשתפר". כאמור, הבכורה של אבדיה במדי וושינגטון וויזארדס תהיה לא פחות מאשר מול הקבוצה הכי מסקרנת בליגה - ברוקלין נטס של קווין דוראנט, קיירי ארווינג וסטיב נאש על הקווים ב-13 בחודש.
הלילה הודיעו בוושינגטון על החתמתו של הגארד קסיוס ווינסטון, הבחירה מספר 53 בדראפט האחרון, על חוזה דו-צדדי, שמאפשר לשנע את השחקן בין קבוצת הג'י-ליג של המועדון לקבוצת ה-NBA. בנוסף, צירפו ל-10 ימי מבחן את יואלי צ'יילדס, קאלב הומסלי ומרלון טיילור.