ליגת ה-NBA כבר סיכמה והודיעה על חזרת הליגה בסוף החודש הבא לפעילות במסגרת "בועה" שתוקם במתקני דיסני וורלד באורלנדו, אך כעת מסתבר שלא הכל הולך חלק בנוגע לחזרה הזו - לפחות לא מבחינת עמדת השחקנים.
על פי דיווח ב-ESPN, בשיחת ועידה שהתקיימה בין כמאה משחקני הליגה, כולל כמה מהכוכבים הגדולים, נשמעו קולות שקוראים לשחקנים להתנגד לחזרה במתכונת הנוכחית. על פי אותו דיווח, אחד הקולות הבולטים שהביעו התנגדות היה זה של קיירי ארווינג, כוכבה הפצוע של ברוקלין.
2 צפייה בגלריה
ארווינג חוגג
ארווינג חוגג
אירווינג. המון סימני שאלה
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
קיירי בפעולה
קיירי בפעולה
קיירי בפעולה
(צילום: AP)
בהצבעה שנערכה בשבוע שעבר החלטת נציגות השחקנים הייתה חד משמעית - 28 בעד ואפס מתנגדים. אחד התומכים היה קיירי עצמו, אף שהוא העלה כבר בשיחה ההיא עם נציגי הליגה שקדמה להצבעה מספר שאלות - אך לא כאלו שנדמו קריטיות בנוגע להחלטה. אלא שכעת נדמה כי יש שינוי במגמה. השיחה נמשכה כשעה וחצי ובה עלו שאלות נוקבות על עניינים חברתיים, כלכלת הליגה, ובסופו של דבריו ההבנה שהשחקנים צריכים להיות מאוחדים מאחורי החלטה אחת - ולא בטוח שהיא תהיה לחזור לשחק.
עדיין לא ברור מה יהיו ההשלכות וכיצד תשפיע השיחה הזאת על אפשרות חזרת הליגה, אך בהנהלת ה-NBA הרבה פחות בטוחים בעצמם כרגע ממה שהיו רק לפני כמה ימים.