ההשוואות מי גדול יותר: לברון ג'יימס או מייקל ג'ורדן מעט פסקו, רק שהלילה (בין רביעי לחמישי) כוכב הלייקרס החזיר את השאלה שוב לשולחן בזכות סטורי באינסטגרם שהפך, איך לא, לוויראלי.
קינג ג'יימס העלה לאינסטגרם תמונה שלו צופה ב"ריקוד האחרון", סדרת הדוקו הבלתי נשכחת על מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס, והוסיף את הכיתוב "חוזר לעשות את שיעורי הבית שלי". מה זה אומר? האם גם לברון עצמו מודה שהוא כרגע רק 'מספר 2' ברשימה? תשפטו בעצמכם.
2 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס
מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס
אז מי גדול יותר? מייקל או לברון?
(צילום: AP)
הסטורי של לברון עם הקריצה לג'ורדן
ואל תחשבו שמדובר ברצון של לברון לייצר כותרות. כפי שמעיד על כך חברו של 'המלך' בלייקרס, ג'ארד דאדלי. "צפיתי ב'ריקוד האחרון' עם לברון, ואני יכול להעיד שהוא מעריץ עצום של ג'ורדן. כולנו יודעים את זה. כולנו גדלנו עליו, ולכן צפינו בסדרה מדי יום חמישי. אני יכול לומר שהכבוד שלברון רוחש לג'ורדן בלתי ניתן להשוואה", הסביר.
דאדלי אף סיפר מה הרגישו שחקני הלייקרס כשהבינו שהם יפגשו בחצי גמר המערב את דנבר ולא את הקליפרס. "צחקנו עליהם", הודה דאדלי. "חשבנו שאין סיכוי שהם יפסידו. כל מה שחשבנו עליו זה איך ננצח את הקליפרס. רצינו אותם, הם רצו אותנו. כל יום בדרך לאימון, ראינו את שלט החוצות של קאוויי - וזה עשה לנו משהו".
2 צפייה בגלריה
ג'יימס
ג'יימס
רוצה להישאר בכותרות. לברון
(צילום: EPA)
דאדלי טוען, חצי בצחוק-חצי ברצינות, כי אולי ההפסד של הקליפרס במשחק מספר 7 היה בכוונה: "זה היה פשוט מטורף לראות את הזריקה של פול ג'ורג', גם קוואי התקשה. הם לא רצו להיות בתוך הבועה, הם לא רצו להיות שם. ואני לא מאשים אותם, אבל העולם היה צריך לראות את הלייקרס והקליפרס נפגשות ראש בראש".
ומה לגבי לברון עצמו? אחרי הפוסט בו תקף את התקשורת ושונאיו, קינג ג'יימס העביר מסר לשחקן אגדי אחר, קובי בראיינט. הפעם כמובן שמדובר בהקדשה: "מקווה שעשיתי אותך גאה אחי. אני אוהב אותך ומתגעגע אליך, אלוף", כתב לברון, לצד סדרה של תמונות עם הגופייה מספר 24 אותה לבש בראיינט המנוח.
הפוסט של לברון