אוסקר פרייר, כדורסלן אמריקני בן 23 נהרג הלילה (בין חמישי לשישי) בתאונת דרכים בקליפורניה, שלושה ימים בלבד לאחר משחקו האחרון במסגרת טורניר המכללות הגדול עם אוניברסיטת גרנד קניון.
בתאונה נהרגה גם אחותו הגדולה אנדראה ואדם נוסף. הטרגדיה המשפחתית כל כך גדולה מכיוון שלפני 16 שנים אביהם נהרג גם כן בתאונת דרכים.
2 צפייה בגלריה
אוסקר פרייר
אוסקר פרייר
פרייר (משמאל)
(צילום: AP)
פרייר קלע במשחקו האחרון בחיים בהפסד 86:74 לאיווה בסיבוב השני בטורניר המכללות שמונה נקודות, והממוצע שלו בעונת הסיניור שלו עמד על 6.6 נקודות ו-2.4 ריבאונדים ב-22.3 דקות. זאת הייתה ההופעה הראשונה בתולדות האוניברסיטה בטורניר היוקרתי.
אחרי המשחק פרייר צייץ: "אני מדמם סגול לנצח. תודה על חמש שנים מדהימות. מנשיא האוניברסיטה, לצוות המקצועי והאחים שלי איתם שיחקתי בכל יום. זאת אהבה לכל החיים".
2 צפייה בגלריה
אוסקר פרייר
אוסקר פרייר
פרייר במדי גרנד קניון
(צילום: AP)
מאמנו בגרנד קניון, ברייס דרו, ספד לו: "אהבנו את אוסקר. הוא היה הדופק של הקבוצה שלנו עם האישיות האנרגטית שלו. אני לא יכול לתאר במילים את הכאב והעצב שכולנו מרגישים, אבל אנחנו יודעים שהוא בגן עדן עכשיו, וזה נותן לנו אושר לדעת שניפגש שוב".
מטעם האוניברסיטה הוסיפו: "על המגרש אוסקר היה ידוע בזכות ההטבעות המרשימות שלו, החסימות ומשחק ההגנה המרשים. מחוץ למגרש הוא ייזכר בזכות החיוך החרב, הרוח האנרגטית והנשמה הדואגת שהפכו אותו לאחד הסטודנטים האהובים בקמפוס".
הציוץ של מאמנו