אחרי הניצחון הגדול והמפתיע 91:104 על בוסטון, וושינגטון ודני אבדיה יארחו לפנות בוקר (2:00) את יוסטון רוקטס והאקס המיתולוגי ג'ון וול.
הגארד האמריקני, שעבר רגע לפני פתיחת העונה מהוויזארדס לקבוצה הטקסנית, כבר פגש את חבריו לשעבר העונה במשחק שנערך ביוסטון, ולא הראה יותר מדי סנטימנטים עם 24 נקודות ב-24 דקות בניצחון 88:107.
2 צפייה בגלריה
ג'ון וול וושינגטון וויזארדס
ג'ון וול וושינגטון וויזארדס
וול במדי וושינגטון
(צילום: רויטרס)
אבל זאת תהיה הפעם הראשונה שהוא חוזר לאולם שהיה עבורו בית מאז שנבחר בדראפט 2010 במקום הראשון ע"י וושינגטון, ועד שעזב את המועדון לפני מספר חודשים.
לוול היו עוד שנתיים בחוזה שלו עם הוויזארדס בהן היה אמור להרוויח 41.3 מיליון דולר, והוא ממש לא חשב שיעבירו אותו בטרייד. "אני יודע שזה חלק מהעסק", אמר בראיון שנתן ל-NBC לפני ההתמודדות. "מהתחלה אמרתי שאני רק רוצה שיהיו איתי כנים, פשוט שיגידו לי את האמת".
2 צפייה בגלריה
וול וגורדון מאושרים
וול וגורדון מאושרים
מצטיין ביוסטון. וול
(צילום: AP)
עוד אמר וול: "הרגשתי שזה מגיע לי כי הייתי במועדון הזה עשר שנים. עברתי עם וושינגטון הכל, כשהיו לנו קבוצות מחורבנות וגם כשהיינו טובים. אף פעם לא הפניתי את הגב למועדון. שיחקתי במשך שנה שלמה כשאני פצוע כששחקנים אחרים לא היו עושים זאת".
וול סיפר על השמועות שהיו לגבי הרצון של וושינגטון לבצע עליו טרייד: "כולם במועדון אמרו לי כל הזמן שזה לא נכון ושלא אאמין לזה. לעצמי אמרתי שבטח יוסטון פנו אל וושינגטון ולא להפך. פשוט רציתי שבמועדון ידברו איתי קודם, אבל אף אחד לא סיפר לי את האמת".
וול, שלא שיחק בעונה הקודמת בעקבות פציעה, נראה טוב מאוד במדי קבוצתו החדשה ומעמיד ממוצע של 19.5 נקודות ו-5.7 אסיסטים עד כה.