(טיזר החשיפה של זאיון במשחק)

עונת 2019/20 ב-NBA עדיין רחוקה מסיום (כל התלונות לנגיף הקורונה), אבל ב-NBA 2K כבר חשפו בחודש שעבר טיזר קטן מתוך גרסת 2021 של המשחק.
אתמול (שלישי), היום ומחר נחשפו (וייחשפו) השחקנים שיככבו על הפוסטרים והקאבר של המשחק. זה החל עם דמיאן לילארד, שהוא השחקן שנבחר לייצג את כוכבי הדור הנוכחי, היום נודע שזאיון וויליאמסון, הבחירה מספר 1 בדראפט הקודם וכוכב ניו אורלינס, יהיה הנציג של כוכבי הדור הבא.
1 צפייה בגלריה
זאיון וויליאמסון על הקאבר של NBA 2K21
זאיון וויליאמסון על הקאבר של NBA 2K21
זאיון וויליאמסון על הקאבר של NBA 2K21
(חשבון הטוויטר של NBA 2K)
וויליאמסון היה נרגש מאוד וסיפר על כך לספורטס אילוסטרייטד בשיחת זום. "מאז שהודיעו לי שאני הולך להיות על הקאבר של המשחק החדש אני עדיין מנסה לעכל את זה", אמר זאיון. "חלמתי על זה וש-2K תיתן לי את הכבוד הזה. זה אומר המון כי מאז שהייתי קטן שיחקתי במשחק ורציתי להיות כמו השחקנים האלו. וכדי שדבר כזה באמת יקרה, זה תהליך ארוך".
הפורוורד של הפליקנס סיפר איך גילה שהוא נבחר. "אימא שלי, בצורתה המיוחדת, בישרה לי את החדשות. דיברנו ושאלתי אותה "היי אימא, מה הולך?' והיא ענתה לי '2K החליטו לשים אותך על הקאבר'. וזה היה אחד הדברים האלו שתופסים את כל תשומת הלב שלך ואתה בהלם. ואז עניתי לה 'מה? באמת? את לא צוחקת עליי?'. אחר כך הקבוצה והסוכן שלי אישרו את זה. זה חלום שמתגשם עבורי".
עוד כשהחל לשחק בתיכון, וויליאמסון הפך מהר מאוד לשם מוכר מאוד ונתפס כיורש של לברון ג'יימס והאיש שיוביל את ה-NBA בעשורים הקרובים. לאחר שנבחר, כצפוי יש לומר, במקום ה-1 בדראפט, הוא זכה לעסקת ענק עם מותג הנעליים ג'ורדן שסיכמו איתו על חוזה של 75 מיליון דולר לחמש שנים.
"עבור הקאבר של גרסת הדור הבא של המשחק, רצינו מישהו שיכול לייצג את כוכב הדור הבא ב-NBA", הצהיר אלפי ברודי, סגן נשיא מחלקת השיווק של NBA 2K. "זאיון הוא אחד מהשחקנים הבודדים שהצליח לעמוד בהייפ סביבו ונחשב לפנים של הדור הבא בליגה. אנחנו מתרגשים שהוא מייצג את המשחק החדש".