ב-NBA לא עושים יותר מדי מהפסדים במהלך העונה הסדירה, אבל שקבוצה כמו גולדן סטייט, גם עם כל החיסורים שלה, מובסת ב-53 הפרש, ועוד על ידי אחת הקבוצות היותר חלשות העונה, זה בהחלט סיפור.
הלילה (בין שישי לשבת) הווריורס הובכו על ידי טורונטו 130:77, התבוסה השלישית הגדולה ביותר בתולדות המועדון מקליפורניה. "כולם ראו מה קרה. מחצו אותנו ואין יותר מדי מה להגיד. הרגשתי מושפל, וככה גם כל מי שהיה מעורב מהצד שלנו במשחק הזה", אמר סטיב קר.
1 צפייה בגלריה
קר מתדרך את השחקנים
קר מתדרך את השחקנים
קר מנסה לתדרך את השחקנים
(צילום: רויטרס)
"אני חושב שאיבדנו את המשחק בשלב מוקדם מאוד ומשם כבר לא היו לנו אנרגיות. בלי המנהיגים שלנו היה קשה לשחקנים לחזור כשהדברים החלו להשתבש. לא הייתה לנו את רוח הלחימה", סיכם קר.
צריך להגיד, גולדן סטייט שיחקה בלי סטף קרי ודריימונד גרין הפצועים, וכמובן ללא קליי תומפסון שנעדר מתחילת העונה. ועדיין, גם להפסיד צריך לדעת איך. מי שלקח דווקא בקלילות את התבוסה הוא קרי, ששניות לסיום אחרי עימות בין אלן סמאילג'יץ' וכריס בושיי, ביצע על ספסל קבוצתו תנועות קראטה והשתעשע.
קרי. הרגע הביזארי והסטטסיטקה של גולדן סטייט בלעדיו
טורונטו ניצחה את הווריורס ב-51 הפרש בין הרבע השני לשלישי - הפער הגדול ביותר בין שני רביעים בתולדות ה-NBA. כמו כן, גולדן סטייט היא הקבוצה הרביעית ב-25 העונות האחרונות שפיגרה ב-60 נקודות או יותר במהלך משחק. רוצים עוד נתון סטטיסטי שבארה"ב אוהבים? גולדן סטייט היא הקבוצה הראשונה ב-25 השנים האחרונות שמפסידה ב-50 הפרש או יותר ולא קולעת נקודה אחת במתפרצת. לחבורה של קר הייתה זריקה אחת בלבד בכל המשחק במתפרצת, וגם אותה היא החטיאה.
הווריורס עומדים כעת על מאזן שלילי (26:23) ובמקום העשירי במערב. לאחרונה חשפו קבון לוני וקנט בייזמור שקרי, גרין וגם תומפסון משוחחים איתם לא מעט על כך שהקבוצה צריכה להיראות טוב יותר.