פיניקס ויוטה הן ללא ספק שתי הקבוצות המפתיעות העונה ב-NBA. אף אחד לא ציפה שהשתיים ידורגו לקראת הפלייאוף במקומות 2-1 במערב עם המאזנים הטובים בליגה. המפגש ביניהן הלילה (בין רביעי לחמישי) סיפק לא מעט דרמות, ובסוף הסאנס היותר מנוסים, בעיקר כריס פול, הצליחו לנצח 113:117 לאחר הארכה.
דווין בוקר הוביל את קלעי פיניקס עם 35 נקודות, אבל פול היה רמה אחת מעל כולם, בעיקר ברגעי ההכרעה. הרכז בן ה-35 להט עם 29 נקודות ו-9 אסיסטים ב-43 דקות.
4 צפייה בגלריה
פול בטירוף
פול בטירוף
פול בטירוף
(צילום: AFP)
באחד מפסקי הזמן המצלמות התמקדו בפול, שהחליט לעשות הומאז' לסרט ספייס ג'אם בכיכובו של מייקל ג'ורדן כאשר הדביק על בקבוק השתייה שלו מדבקה עם הכיתוב "הנשק הסודי של כריס", בדומה לבקבוק שהחזיק באגס באני בסרט עם הכיתוב "הנשק הסודי של מייקל".
כמו כן, פול גרם ללא מעט עצבים אצל יוטה, בעיקר אצל הכוכב שלה, דווין מיצ'ל (41 נקודות). במצב של 112:115 לפיניקס, 9.1 שניות לסיום הארכה, הוא ניגש למיצ'ל לאחר החטאה וניסה לעודד אותו, כמובן בציניות. מיצ'ל ניער אותו מעליו.
4 צפייה בגלריה
המחווה של פול לספייס ג'אם
המחווה של פול לספייס ג'אם
המחווה של פול לספייס ג'אם
(צילום מסך מתוך טוויטר)
4 צפייה בגלריה
דונובן מיצ'ל
דונובן מיצ'ל
מיצ'ל תשוש בסיום
(צילום: AFP)
אבל פול ובוקר לא היו לבדם. דיאנדרה אייטון היה במשחק מצוין עם 18 נקודות ו-12 כדורים חוזרים. ובכלל, פיניקס שלטה מתחת לסלים עם 45:61 בריבאונדים, למרות 18 שקטף לבדו רודי גובר. "במשחקים כאלה יוצא לנו להראות עד כמה אנחנו עמוקים", אמר פול בסיום.
אייטון הוסיף: "לקבוצות קשה עם האנרגיות שלנו". ובוקר סיכם: "זה היה משחק מאוד אינטנסיבי. שתי הקבוצות שיחקו חזק ושמרו ממש טוב".
4 צפייה בגלריה
בוקר וקראודר מרוצים
בוקר וקראודר מרוצים
בוקר וקראודר מרוצים
(צילום: AP)
לראשונה העונה נכנסה לאולמה הביתי של פיניקס כמות של 5,500 צופים, אחרי שהרשויות אישרו זאת. "הרגשנו כאילו אנחנו משחקים מול אולם מלא", אמר אייטון.
ויוטה? עד לפני המשחק שלה מול דאלאס בלילה שבין שני לשלישי היא עמדה על רצף של תשעה ניצחונות, אבל מאז היא רשמה שני הפסדים רצופים. הג'אז קלעו 11 שלשות ב-25 אחוזים בלבד ומסרו רק 14 אסיסטים לאורך 53 דקות, שני אספקטים קבוצתיים שדי הובילו אותם למאזן הטוב בליגה. כמו כן, ג'ורדן קלארקסון, אחד האסים של קווין סניידר מהספסל, סיים עם 11 נקודות בלבד ב-4 מ-12 מהשדה.