עונת ה-NBA רק חזרה לפני שבוע מפגרת הקורונה, אבל ראשי הליגה כבר מסתכלים על זו הבאה, בטח כשכרגע לא ברור מתי יהיה אפשרי להחזיר צופים למגרשים.
על פי דיווח ב"שיקגו סאן-טיימס", עונת 2020/21 בליגת הכדורסל הטובה בעולם עשויה להידחות ולהיפתח רק במרץ 2021. משמע: חמישה חודשים לאחר סיום 2019/20.
2 צפייה בגלריה
לברון מול ג'קסון
לברון מול ג'קסון
העונה הבאה תיפתח מאוחר? לברון וקוואי
(צילום: AP)
"תוכנית אחת מדברת על כך שראשי הליגה יפתחו את העונה הבאה במרץ, כי הם מרגישים שאז יהיה ניתן להכניס צופים למשחקים", נטען בדיווח של העיתונאי ג'ו קאולי.

דוראנט: "הקליפרס יזכו באליפות"

מי המועמדת לזכייה באליפות של קווין דוראנט? לוס אנ'גלס קליפרס. "אם הייתי יכול לבחור, הייתי מהמר על גמר בין הקליפרס למילווקי", אמר דוראנט בפודקאסט אליו התראיין הלילה. "אני גם חושב שהקליפרס יזכו. זו קבוצה כל כך עמוקה ואיכותית עם פול ג'ורג' וקוואי לנארד. יש להם גם את שני הסקוררים הכי גדולים מהספסל: מונטרז הארל ולו וויליאמס".
2 צפייה בגלריה
ארווינג ודוראנט נהנים מהחיים
ארווינג ודוראנט נהנים מהחיים
מגבה את קיירי. דוראנט
(צילום: AFP)
כוכבה הפצוע של ברוקלין התייחס גם לחברו לקבוצה, קיירי ארווינג והמחאה שלו: "האמת לפעמים פוגעת באנשים. כשאתה אומר את האמת הכואבת, במיוחד בחברה הזו, אנשים מקמטים את המצח. קיירי שם לנו את האמת בפרצוף, אי אפשר לעטוף את זה בסוכר. הוא לא היה היחיד שהייתה לו בעיה עם איך שהדברים מתנהלים בבועה, לכולם יש בעיה עם זה".