זה מתקרב. בעוד מעט יותר משבועיים (31 ביולי) עונת ה-NBA תחזור אלינו מפגרה כפויה ארוכה (ומאוד לא רצויה) במתכונת יוצאת דופן, כאשר כל המשחקים ייערכו במתחם דיסניוורלד באורלנדו, ובמהלך התקופה הזו הם שוהים בקמפוס סגור וקיבלו הנחיות ברורות לאיך צריך להתנהג.
אבל מסתבר שיש לא מעט שחקנים שקצת מתקשים לעמוד בהנחיות הללו ומפרים אותם באופן קבוע. בליגה התכוננו לעניין הזה והקימו קו חם בו ניתן לדווח (או להלשין, תבחרו אתם את הניסוח) על אלו שלא עומדים בנהלים.
2 צפייה בגלריה
דיסניי וורלד באורלנדו
דיסניי וורלד באורלנדו
לא כולם שומרים על ההנחיות בבועה. דיסניוורלד באורלנדו
(צילום: AP)
שאמס צ'ארניה מ"האתלטיק" דיווח הלילה (בין שלישי לרביעי) שמספר רב של דיווחים הספיקו להתקבל עד כה, כשחלק מאותם שחקנים אף קיבלו אזהרות והנחיות איך לשמור על נהלי השמירה על המרחק ולבישת מסכות.
גארד ברוקלין ספנסר דינווידי, שנדבק בקורונה ונאלץ להישאר בביתו ולא הצטרף לשאר הסגל (המדולל גם כך של הנטס, כבר הספיק להתייחס לעניין ההלשנות בראיון זום שערך עם טיילור ברוקס מבליצ'ר ריפורט.
מספר רב של שיחות לקו החם התקבלו. הציוצים של צ'ארניה
המסר של דינווידי לחברים שלו
ברוקס שאלה את דינווידי אם יש לו מסר כלשהו לאותם שחקנים שנמצאים בבועה. השחקן לא חשב יותר מדי וענה: "לכל חבריי שחקני ה-NBA, אל תתקשרו לקו החם".
אבל אל דאגה, נראה שיש מי שלקח ברצינות את העניין ועובד בכך שעות נוספות, לפחות אם להאמין לאינטרנט. בטוויטר סימנו את כריס פול כאחראי הבלעדי לאותן הלשנות. רכז אוקלהומה סיטי הפך לשחקן שחוטף את מירב החיצים בשעות האחרונות, כשעשרות ממים חדשים עולים כל הזמן וטוענים שהוא האיש שביצע את השיחות לקו החם. קבלו מקבץ מייצג.
2 צפייה בגלריה
פול
פול
הטוויטר סימן אותו. פול
(צילום: AP)