לוס אנג'לס לייקרס עלתה הלילה (בין חמישי לשישי) ל-1:3 בסדרה מול דנבר נאגטס, אחרי מאבק קשוח ומלחמה עד הרגע האחרון שהסתיימה בניצחון 108:114. אנתוני דייויס הרשים, ולברון ג'יימס סיים עם 26 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. המשימה הגדולה שלו הייתה להגן על ג'מאל מארי, שלא עצר וקלע 32 נקודות, מה שלא הספיק לדנבר בסופו של דבר.
"כשאני על הפרקט אני נותן את כל מה שיש לי", אמר ג'יימס. "אם אני צריך מנוחה, אני מבקש. המאמן לקח החלטה טובה כשנתן לי לצאת. יש לי אנרגיה טובה מאוד כשאני משחק ואין סיכוי שארגיש עייף בזמן משחק. אני עייף עכשיו, בסיום, כשהשעון מאופס". על מארי, שקיבל שמירה צמודה מצדו, הוסיף: "הוא מאוד מגוון, בחור מיוחד ומרשים. בשבילי זה היה מבחן הגנתי, סמכתי על עצמי".
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
קרוב לגמר. לברון ג'יימס
(צילום: AFP)
פרנק ווגל לא חסך מחמאות מהכוכב שלו: "הוא עשה עבודה נהדרת. למארי היה לילה נפלא, שום ניסיון להאט אותו לא עבד עד שלברון לקח את המשימה הזאת".
דייויס, שקלע 34 נקודות, פירגן לחברו לקבוצה: "אני חושב שהוא פשוט אוהב אתגרים, בכנות. בדיוק כמו שאני שומר על הגארדים הגדולים, ככה הוא רוצה לשמור על השחקן הטוב ביותר ולקחת על עצמו את האתגר. הוא שחקן הגנה נהדר, אנחנו סומכים עליו. הוא עשה גיהינום למארי".
2 צפייה בגלריה
ג'מאל מארי
ג'מאל מארי
זכה למחמאות גדולות. מארי
(צילום: EPA)
מבחינת מארי, הוא הסביר שהתייחס ללברון כעוד אחד שלובש מדים סגולים זהובים, זה הכל. "כשאני רואה את לברון זה כמו לראות את אלכס קארוסו, את ראג'ון רונדו ואת קוואי לנארד. אני מעריך ומכבד אותו, אבל אנחנו פשוט צריכים לנצח".