לוס אנג'לס לייקרס תחזור הלילה (בין שישי לשבת, 5:30) מפגרת האולסטאר למשחק ביתי מול אינדיאנה. הקבוצה מאל.איי לא ממש בכושר טוב ורשמה חמישה הפסדים בשבעת משחקיה האחרונים. מה שכן, היא קיבלה היום (שישי) בשורה משמחת דווקא מהתחום העסקי.
על פי נתוני המכירות מחנות המוצרים הרשמית של ה-NBA אחרי חצי עונה בדיוק, מתברר כי גופייתו של קינג ג'יימס היא הנמכרת ביותר עד כה בעונת 2020/21. במקום השני, יש שיגידו במפתיע, ניצב לוקה דונצ'יץ', הכוכב הגדול של דאלאס ושלישי ממוקם קווין דוראנט מברוקלין.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
בפסגה. לברון
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
דונצ'יץ' חוגג
דונצ'יץ' חוגג
במקום השני. דונצ'יץ'
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
קווין דוראנט וקיירי ארווינג
קווין דוראנט וקיירי ארווינג
בעשירייה הפותחת. דוראנט וארווינג
(צילום: AFP)
סטף קרי מגולדן סטייט, שבעונת 2016/17 עוד הוליך את הרשימה, נדחק למקום הרביעי. יאניס אנדטוקומבו ממילווקי חמישי, קיירי ארווינג (ברוקלין) שישי ואנתוני דייויס (לייקרס) שביעי. את העשירייה סוגרים: ג'ייסון טייטום (בוסטון), ג'יימס הארדן (ברוקלין) וזאיון וויליאמסון (ניו אורלינס), שנכנס לראשונה בקריירה לטופ-10 בקטגוריה זו.
מקומות 11-15: ג'ימי באטלר (מיאמי), דמיאן לילארד (פורטלנד), קוואי לנארד (קליפרס), טרה יאנג (אטלנטה), ראסל ווסטברוק (וושינגטון).

עשר הקבוצות שהגופיות שלהן הכי נמכרות

1. לוס אנג'לס לייקרס 2. ברוקלין נטס 3. גולדן סטייט ווריורס 4. בוסטון סלטיקס 5. פילדלפיה סיקסרס 6. מיאמי היט 7. שיקגו בולס 8. דאלאס מאבריקס 9. טורונטו רפטורס 10. מילווקי באקס
* לראשונה אחרי עשור - ולמרות שנמצאת בשוק מרכזי בארה"ב - הגופיה של ניו יורק ניקס לא נמצאת בעשירייה הפותחת.