כמיטב המסורת, רשת ESPN פרסמה את הדירוג שלה ל-100 השחקנים הטובים ב-NBA והערב (חמישי) נחשף הטופ-10. בפסגה, לא במפתיע, לברון ג'יימס, ה-MVP של סדרת גמר הפלייאוף האחרונה ומי שהוליך את לוס אנג'לס לייקרס לאליפות ראשונה מזה עשור.
לברון והלייקרס הם גם הפייבוריטים הברורים לטבעת נוספת, חמישית של ג'יימס, שקיבל לפני פחות משבועיים הארכת חוזה לשנתיים תמורת 85 מיליון דולר.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
בפסגה. ג'יימס
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס ואנתוני דייויס
לברון ג'יימס ואנתוני דייויס
צמד בכותרות - ובפסגה. לברון ודייויס
(צילום: AFP)
ומי במקום השני? גם כן שחקן מאל.איי, אנתוני דייויס, שכיכב יחד לברון בעונה המופלאה של הקבוצה מעיר המלאכים ב'בועה' באורלנדו. יאניס אנדטוקומבו ממילווקי, שבדירוג בשנה שעברה ניצב בפסגה (וזכה בשתי העונות האחרונות בתואר ה-MVP של העונה הסדירה), נשר למקום השלישי.
במקום הרביעי קיבלנו בחירה מעניינת: לוקה דונצ’יץ', הסופרסטאר הצעיר של דאלאס קיבל את הכבוד ודורג לפני קוואי לאונרד מהקליפרס, קווין דוראנט מברוקלין, דמיאן לילארד מפורטלנד וסטף קרי מגולדן סטייט. יש לציין שדוראנט החמיץ את כל העונה שעברה וקרי פספס גם כן תקופה ארוכה. לילארד, לעומתם, היה נהדר ב'בועה' וסחף את הבלייזרס לפלייאוף.
3 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' חוגג
לוקה דונצ'יץ' חוגג
במקום הרביעי. דונצ'יץ'
(צילום: AFP)
ומי משלימים את העשירייה הפותחת? ג'יימס הארדן, שעוד לא ברור אם יחזור ליוסטון או יעבור לאחת מקבוצות המזרח, במקום התשיעי וניקולה יוקיץ', הכוכב הנהדר של דנבר, עשירי.