צפו בראיון עם ירון טלפז
(צילום: אורי דוידוביץ)
דונלד טראמפ ממשיך לתקוף את ה-NBA - ועושה זאת שוב כשרייטינג המשחקים ממשיך לצנוח. הערב (שלישי) צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לאנשים נמאס לצפות בליגה פוליטית כמו ה-NBA. הרייטינג של הכדורסל ירד משמעותית, ולא יחזור בקרוב".
טראמפ הוסיף: אני מקווה שבפוטבול ובבייסבול מסתכלים על מה שקורה ולומדים, כי אותו הדבר יקרה להם. התייצבו בגאון עבור האומה ועבור הדגל האמריקני!".
2 צפייה בגלריה
"הם היו אלימים, הוא היה נהרג". טראמפ מגן על ריטנהאוס
"הם היו אלימים, הוא היה נהרג". טראמפ מגן על ריטנהאוס
ממשיך לצלוף ב-NBA. טראמפ
(צילום: רויטרס)
הציוץ של טראמפ
העקיצות האחרונות של נשיא ארה"ב גם בעקבות גל המחאות של שחקני ה-NBA והשבתת הליגה בעקבות ירי המשטרה לעבר ג'ייקוב בלייק. לפני פחות משבוע טען טראמפ כי "הליגה הפכה לארגון פוליטי, זה לא טוב למדינה".
הדברים של נשיא ארה"ב מגיעים גם על רקע התגובות של שחקנים כמו לברון ג'יימס וג'יי.ג'יי רדיק, שהודו כי הליגה ממש לא תתגעגע אליו כצופה. כוכב הלייקרס ידוע כאחד המתנגדים הגדולים של טראמפ שגם התבקש באותו ראיון לפני כשבוע לבחור את מי הוא מעדיף, לברון או מייקל ג'ורדן, ובחר באופן לא מפתיע באחרון: "ג'ורדן לא היה פוליטי, לכן אנשים אוהבים אותו יותר".
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
מהמתנגדים הגדולים לטראמפ. לברון
(צילום: AFP)
כזכור, ג'ארד קושנר, חתנו של הנשיא טראמפ והיועץ הבכיר שלו, התבטא נגד שחקני ה-NBA. לפני חמישה ימים אמר קושנר שמצבם הכלכלי של הכדורסלנים מאפשר להם לקחת חופש מהעבודה. "אני חושב שלשחקני ה-NBA יש מזל גדול שמצבם הכלכלי מאפשר להם לקחת ערב חופשי מהעבודה, מבלי שהם יהיו צריכים לשאת בהשלכות הכלכליות בעצמם", אמר קושנר בראיון ל-CNBC.
"יש להם את המותרות הזאת, וזה נהדר. אני חושב שב-NBA יש הרבה אקטיביזם ואני חושב שהם משמיעים הרבה סיסמאות. אבל אני חושב שמה שאנחנו צריכים לעשות זה להפוך את זה מסיסמאות לפעולה אמיתית שתפתור את הבעיה".