וושינגטון וויזארדס ממשיכה במסע ההיחלצות שלה מתחתית המזרח, ואחרי הניצחון לפנות בוקר (בין שבת לראשון) על מינסוטה 112:128, החבורה של סקוט ברוקס כבר עם הפנים קדימה בניסיון להגיע לפלייאוף.
בראדלי ביל להט כרגיל אצל המנצחת עם 34 נקודות, כשראסל ווסטברוק הוסיף טריפל דאבל (19 נקודות, 14 ריבאונדים ו-12 אסיסטים). זה היה הניצחון השביעי בשמונה משחקים של הוויזארדס.
3 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
ביל. עוד הצגה שלו
(צילום: AP)
מי שפחות שותף בחגיגה לפנות בוקר, ובכלל בתקופה האחרונה, הוא דני אבדיה, שאמנם שיחק 21 דקות, אבל קלע רק 2 נקודות (1 מ-6 מהשדה, 0 מ-3 מחוץ לקשת) והסתבך שוב בבעיית עבירות.
נתון מרשים לגבי ביל: זה היה המשחק ה-20 שלו מתוך ה-29 של וושינגטון העונה שבו הוא קולע 30 נקודות או יותר. ב-20 השנים האחרונות, רק ארבעה שחקנים הגיעו לאותו ציון דרך: אלן אייברסון, לברון ג'ימס, כרמלו אנתוני וג'יימס הארדן.
3 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
ווסטברוק. עוד טריפל דאבל
(צילום: AP)
"בשנה הזאת הוא צריך ללמוד", אמר בסיום ביל על תהליך ההתאקלמות של אבדיה. "הוא צריך לשחק כדורסל שמנצח משחקים, זה כל מה שאנחנו צריכים ממנו. אנחנו לא מצפים ממנו לשמור כל יום על השחקן הכי טוב של היריבה. יכול להיות שהוא בבצורת, אני לא רוצה לקרוא לזה כה, אבל בסוף הוא רוקי".
עוד אמר ביל: "דני שם על עצמו הרבה לחץ, ולנו יש ציפיות גבוהות ממנו. יהיה לו קשה, בל הוא צריך לקבל את זה ולהתקדם מיום ליום".
3 צפייה בגלריה
אבדיה שומר
אבדיה שומר
אבדיה שומר
(צילום: EPA)
אחת הסיבות העיקריות ליכולת הירודה של אבדיה נובעת מכך שהשחקנים שמתחרים איתו על הדקות, דאוויס ברטאנס וגם גריסון מתיוז, משחקים טוב מאוד. לפנות בוקר ברטנס קלע 19 נקודות ומתיוז הוסיף 18.
ביל דיבר גם על המומנטום הנהדר שבו נמצאת וושינגטון לאחרונה: "זה חשוב מאוד עבור כולנו, בעיקר בכל מה שקשור לביטחון. יחד עם זאת, כולנו יודעים שעוד לא עשינו יותר מדי. זה מה שאני אומר לחברים שלי בחדר ההלבשה".
מי שחזר לספסל של וושינגטון, אמנם על אזרחי, הוא הסנטר תומאס בראיינט, שקרע את הרצועה בברך וגמר את העונה. "זה ללא ספק היה החלק הכי טוב במחצית הראשונה שלנו", צחק המאמן סקוט ברוקס כשנשאל על בראיינט. "ראיתי אותו כמה דקות לפני הג'אמפ בול, והבאתי לו חיבוק גדול. הוא ללא ספק חסר לנו, כולם אוהבים אותו מאוד".