"עבירות הפאנטום", כך קראו ב-NBA להסתבכות של פורוורד וושינגטון דני אבדיה בבעיית עבירות הלילה (בין שבת לראשון) בהפסד הביתי 130:120 לאורלנדו.
אבדיה ביצע שתי עבירות מהירות ברבע הראשון וירד לספסל, מיד כשעלה ברבע השני הוסיף עבירה שלישית וסגר מחצית בה שיחק בסך הכל ארבע דקות. עד לסיום הספיק להגיע ל-15 דקות, רובן במאני-טיים, אבל כמובן שהכוונה של הוויזארדס הייתה לתת לו הרבה יותר זמן על הפרקט.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
"הוא ילמד מזה". דני אבדיה
(צילום: רויטרס)
"ברוך הבא ל-NBA, זה מה שאני אומר לו", אמר מאמנו סקוט ברוקס בסיום. "נכון, הוא הסתבך בבעיית עבירות, אבל צריך להמשיך לשחק, להמשיך לעשות הגנה. הדבר הכי טוב ב'ברוך הבא ל-NBA' הוא שתמיד יש עוד משחק מעבר לפינה. הוא יוכל להתאושש מזה ולחזור לעצמו ובתקווה יוכל לשחק 25 דקות או יותר".
ברוקס המשיך: "זה חלק מההתבגרות בליגה הזו, כל רוקי צריך לעבור את זה. היו כמה שריקות לא פשוטות שמנעו ממנו לשחק את כמות הדקות שהיינו רוצים שהוא ישחק. ברור שאנחנו זקוקים לו. הוא שחקן טוב, הוא קלע שלשה גדולה כשהוא חזר לפרקט. חשבתי שהשלשה הזו תיתן לנו סיכוי לנצח, אבל לא הצלחנו לעשות עצירות בהגנה.
הסנטר תומאס בראיינט התייחס לכך גם הוא והוסיף: "הוא ילמד מזה, אין לי בכלל ספק".
2 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל
ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל
שומר על אופטימפיות. ביל לצד ווסטברוק
(צילום: AP)
מעבר לאבדיה, ששיחק כמות דקות מוגבלת, רוי האצ'ימורה הפצוע נעדר לחלוטין בעקבות פציעה בעינו ובראדלי ביל, שלהט עם 39 נקודות, דיבר על הקושי להתמודד ללא שני הפורוורדים הצעירים: "אנחנו פשוט צריכים לקבל שאלו דברים שקורים, ללמוד איך להתמודד איתם ולהמשיך הלאה. יש לנו קבוצה תחרותית שרוצה ללמוד ולהיות טובה יותר".
הישראלי סיים עם 5 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, ואחרי שני משחקים ב-NBA הוא עדיין מושלם מהשדה (3 מ-3 מחוץ לקשת, 4 מ-4 בסך הכל).