האם גם ג'יימס הארדן וגם סרג' איבקה בדרך לברוקלין? הכתב ברנדון "סקופ" רובינסון מהאתר "הבי" דיווח היום (שני) שהארדן ביקש רשמית טרייד מיוסטון וכי היעד המועדף עליו הוא ברוקלין. רובניסון הוסיף זמן קצר לאחר מכן כי גם איבקה הביע את רצונו להגיע לנטס, שמצדם מאוד מעוניינים להגיע לטרייד עם טורונטו.
במידה וברוקלין אכן תצליח במשימה ושני הטריידים השאפתניים הללו אכן יצאו לפועל, הארדן ואיבקה יתאחדו עם קווין דוראנט וישחזרו את שיתוף הפעולה שלהם מהתקופה באוקלהומה סיטי. אם מצרפים לחבילה גם את קיירי ארווינג, מקבלים את אחת החמישיות האיכותיות שנראו ב-NBA כבר הרבה מאוד זמן.
3 צפייה בגלריה
קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וסרג' איבקה
קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וסרג' איבקה
שלושתם שוב ישתפו פעולה? קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וסרג' איבקה
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
קווין דוראנט מול ג'יימס הארדן
קווין דוראנט מול ג'יימס הארדן
קווין דוראנט מול ג'יימס הארדן
(צילום: AP)
הדיווח הנוכחי על בקשת הטרייד של הארדן מגיע יממה לאחר ש"ספורטס אילוסטרייטד" דיווחו על העניין שמגלה ברוקלין ב"מזוקן" ועל כך שכבר מתנהלות שיחות בין שני המועדונים. מנגד, שאמס צ'רניה פרסם בשבוע שעבר שהארדן הביע את התחייבותו לרוקטס ואינו צפוי לעזוב, לעומת ראסל ווסטברוק אשר ביקש טרייד.
יוסטון עוברת טלטלה משמעותית בתקופה האחרונה. סטיבן סילאס, ששימש כעוזרו של ריק קרלייל בדאלאס, קיבל את המושכות על הקווים במקום מייק ד'אנתוני ואילו רפאל סטון ישמש כמחליפו של הג'נרל מנג'ר דריל מורי, שעזב לפילדלפיה. הארדן ו-ווסטברוק הביעו את החשש שלהם מהכיוון אליו הולכת הקבוצה ומעדיפים לשחק תחת צוות מקצועי אחר.
3 צפייה בגלריה
סרג' איבאקה
סרג' איבאקה
סרג' איבקה. רוצה לנטס?
(צילום: רויטרס)
בעונה האחרונה, הארדן העמיד ממוצעים של 34.3 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-7.5 אסיסטים למשחק. הוא הוביל את קלעי הליגה עונה שלישית ברציפות, אבל זה לא עזר ליוסטון ששוב הודחה בפלייאוף, הפעם בסיבוב השני מול הלייקרס של לברון ג'יימס.

תחנה חדשה לכריס פול

עסקה מעניינת ראשונה כבר נמצאת נסגרה, כאשר מי שיעשה את הדרך לפיניקס הוא כריס פול ויחד איתו יגיע לאוקלהומה גם עבדל נאדר. הת'אנדר יקבלו את קלי אוברה, ריקי רוביו, טיי ג'רום, ג'יילן לקיו ובחירת סיבוב ראשון בשנה הבאה. הסאנס החליטו לצרף את הגארד בן ה-35, במטרה לצרף שחקן מוביל ומנוסה לצידו של דווין בוקר.