לליגת האלופות חוקים משלה. בעוד הפועל ירושלים בליגת העל מושלמת (מאזן 0:7), באירופה הסיפור שונה לחלוטין. החבורה של עודד קטש ספגה הערב (שלישי) הפסד שני משלושה משחקים במפעל, 75:73 בבוסניה לאיגוקאה והיא בסכנת הדחה כבר בשלב הבתים.
יכולת נהדר של סולימאן בריימו (29 נקודות) לא הספיקה לירושלים, שנשרה למאזן 2:1 בליגת האלופות והיא מדורגת במקום השלישי, כשמעל ניצבות טורק טלקום ואיגוקאה (1:2) - אותה תפגוש ירושלים כבר מחרתיים שוב, גם כן בבוסניה.
4 צפייה בגלריה
בלאט צופה על ווקר
בלאט צופה על ווקר
בלאט צופה על ווקר
(צילום: FIBA.COM)
4 צפייה בגלריה
קרמייקל בדרך לעוד שתי נקודות קלות
קרמייקל בדרך לעוד שתי נקודות קלות
קרמייקל בדרך לעוד שתי נקודות קלות
(צילום: FIBA.COM)
בריימו, כאמור, בלט אצל האדומים עם 29 נקודות. ג'ייקובן בראון הוסיף 15. עוד קלעו לירושלים: תמיר בלאט 8, טיישון תומאס 6, ג'אמיל ווילסון 5, מלקולם היל ועידן זלמנסון 4 כ"א, כריס קרמר 2.

מהלך המשחק

לא כך ירושלים רצתה לפתוח את המשחק. סולימאן בריימו אמנם קבר שלשה ראשונה, אבל זה היה הסל היחידי של האדומים בחמש הדקות הראשונות. ההגנה לא ממש תפקדה והבוסנים עלו ל-3:11 מהיר. ליי-אפ של סטפן פונדיץ' העניק לאיגוקאה יתרון דו-ספרתי ראשון במשחק (10:20) - פער שצומק מעט בסיום הרבע: 12:20 למארחת.
הבוסנים עלו ל-16:28 והיה נראה שהם בדרך להגדיל עוד יותר את הפער, אבל לירושלים היה את בריימו. הפורוורד הנהדר החזיר כמעט במו ידיו את הקבוצה הישראלית למשחק. מהלך שלוש נקודות שלו (בדרך ל-20 אישיות עד המחצית) צימק ל-31:28 ושלשה של תמיר בלאט העניקה לירושלים יתרון ראשון מאז הדקה הראשונה - 35:36. בהפסקה: 38:40 לאיגוקאה.
4 צפייה בגלריה
היל צופה על אטיץ'
היל צופה על אטיץ'
היל מנסה לחטוף את הכדור לאטיץ'
(צילום: FIBA.COM)
4 צפייה בגלריה
ג'אמיל ווילסון
ג'אמיל ווילסון
ווילסון לא יודע אם הוא מוסר או זורק
(צילום: FIBA.COM)
המשחק המשיך להיות צמוד, כשאף קבוצה לא מצליחה לפתוח פער משמעותי. בריימו תרם עוד חמש נקודות למאזנו, אבל דווקא מלקולם היל - בסל השדה הראשון שלו במשחק - צימק ל-57:55 עם הירידה לעשר הדקות האחרונות.
ירושלים נשארה צמודה, אבל לא הצליחה להפוך את התוצאה. שלשה של סטפן פוט קבעה 64:69 לבוסנים ואילצה את קטש להזעיק פסק זמן בהול. שתי נקודות נוספות שלו העלו את איגוקאה ל-65:71, פחות משתי דקות לבאזר. בפיגור 71:69, בראון החטיא שלשה ואיגוקאה ניצלה זאת לדייק מהעבר השני מהקו. שלוש שניות לסיום, ביתרון 73:74, אנטביה ווקר נשלח לקו. קלע את הראשונה, החטיא את השנייה, אבל מרקו יוסילו לקח ריבאונד התקפה. בסיום: 73:75 לבוסנים.
פורסם לראשונה: 18:56, 22.12.20