עד דראפט ה-NBA, שנכון לעכשיו אמור להיערך ב-18 בנובמבר, כנראה שתראו דיווחים נוספים כאלה, ועדיין צריך להתייחס למה שכתב הערב (שני) אחד העיתונאים הבכירים שמסקרים את הליגה הטובה בעולם, קווין אוקנור מ-The Ringer, על דני אבדיה.
אוקונור נתן את תחזית הדראפט שלו, ולפי דעתו ועל סמך מקורות בליגה, אבדיה ייבחר גבוה מאוד. כמה גבוה? במקום השני ועל ידי לא אחרת מאשר אלופת הליגה לשעבר, גולדן סטייט ווריורס, שצפויה לשוב לעצמה בעונה הקרובה עם חזרתו לפעילות של קליי תומפסון לצדם של סטף קרי ודריימונד גרין.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אבדיה. בחירה מחמיאה
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
סטף קרי חוגג
סטף קרי חוגג
קרי. אבדיה ישתף איתו פעולה?
(צילום: AP)
"מקורות בליגה טוענים שהווריוס מחפשים שחקן בסגנון שלו. זה יכול לגרום להם לבחור באנתוני אדוארס, אבל קבלת ההחלטות שלו עדיין לא טובה. בחירה באבדיה היא הגיונית מכיון שהוא שחקן עם ניסיון ומגוון מאוד, בטח לשחקן בגובה 2.05 מ' עם יכולת גם לנהל את המשחק", כתב אוקונור.
אבדיה נמצא כבר תקופה ארוכה בארה"ב שם הוא מתאמן, ולפי חשבון האינסטגרם שלו הוא גם עושה חיים בין אם זה במסעדות או על מסלול הגולף.

דיווח: הבעלים של מילווקי הבטיח ליאניס להשקיע בסגל על מנת להשאירו

יאניס אנדטוקומבו אמר אחרי סיום העונה המאכזב של מילווקי באקס שהוא לא מתכוון לעזוב את המועדון, אבל הספקולציות כבר מזמן החלו. ב-ESPN דיווחו היום שה-MVP של הליגה נפגש לארוחת צהריים שנמשכה שלוש שעות עם הבעלים של הבאקס, מארק לאסרי, ביום שישי האחרון בה השניים דיברו על העונה החולפת וכיצד ההנהלה יכולה לשדרג את הסגל.
לאסרי הבטיח ליאניס שהוא מוכן להוציא כסף רב, וגם לעבור את תקרת השכר ולשלם קנס לליגה כדי להשאיר אותו במועדון. השניים קבעו להיפגש שובע כשהיווני ישוב מחופשה.