הנהלת ה-NBA הודיעה כבר לפני שלושה ימים כי המרוץ לזכייה בתארים העונתיים האישיים הסתיים, ולמשחקים שייפתחו בסוף החודש באורלנדו לא תהיה השפעה עליהם.
זה לא הפריע למג'יק ג'ונסון, אגדת לוס אנג'לס לייקרס, לקדם את המועמד שלו לתואר השחקן המצטיין: לברון ג'יימס כמובן. "לברון הוא ללא ספק ה-MVP של העונה", צייץ מג'יק בחשבון הטוויטר שלו. "הוא מעמיד כמעט שורה סטטיסטית של טריפל-דאבל עם 25 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים למשחק. ההגנה שלו מדהימה ואין עוד מנהיג ספורטיבי כמוהו".
2 צפייה בגלריה
לברון מבסוט
לברון מבסוט
גם ב-NBA יחשבו כמו מג'יק? לברון
(צילום: AP)
מג'יק, בשורה של ציוצים, טען כי ג'ה מוראנט מהגריזליס "הוא רוקי העונה שלי. ואין מישהו שמתקרב אליו". לאחר מכן הוסיף: "אנתוני דייויס הוא שחקן ההגנה של העונה, טיילור ג'נקינס מממפיס מאמן העונה וברנדון אינגרם מניו אורלינס השחקן המשתפר".
לאחר מכן עבר לשאלת הג'נרל מנג'ר של העונה, ושוב לקח אנשים שעברו בלייקרס: "קשה לי לבחור בין פט ריילי, ג'רי ווסט, רוב פלינקה או שון מארקס. כולם בחירה טובה".
2 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט
מחמאות מאגדה. מוראנט
(צילום: AP)
אגב, בניגוד להחלטה על מצטייני העונה, בליגה מסרו הקרבות על תואר מלך הסלים, האסיסטים, הריבאונדים והחטיפות, יימשכו כרגיל באורלנדו, והמשחקים ב"בבועה" כן ישפיעו על הטבלאות הסופיות.