לברון ג'יימס? ג'ואל אמביד? ג'יימס הארדן? אולי דווקא ניקולה יוקיץ' צריך להיבחר ל-MVP. כך לפחות חושבים הכתבים המסקרים את דנבר, אחרי עוד הופעת ענק של הסנטר, הפעם ב-109:119 הלילה (בין ראשון לשני) על אורלנדו.
"הוא ללא ספק מספק מספרים של MVP", נכתב באחד האתרים המקומיים שמסקרים את הנאגטס. "הוא פשוט הדבר האמיתי". גם אוהדי דנבר, שהורשו להגיע למשחק מול המג'יק, קראו בסיום לעברו: "M-V-P". ואם זה לא מספיק, אתמול זכה הסרבי בתואר שחקן החודש במערב.
2 צפייה בגלריה
ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ'
אפילו הקהל קרא לעברו "M-V-P". יוקיץ'
(צילום: AP)
הלילה רשם יוקיץ' 17 נקודות, 16 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, במשחק סופר קבוצתי של הנאגטס, שחגגו ניצחון 14 מ-17 משחקים ועשירי ברציפות מול אורלנדו. זו הייתה הפעם ה-81 בקריירה של יוקיץ' בה הוא הגיע ל-10 אסיסטים ומעלה. הפרס: מקפיץ אותו למקום הראשון בהיסטוריה של הליגה בקטגוריה הזו אצל הסנטרים, מעל ווילט צ'מברליין האגדי.
אגב, שימו לב לנתון הבא: בעידן השלשות ב-NBA (החל מ-1980), יוקיץ' הוא הסנטר היחידי שהגיע ל-15 אסיסטים במשחק. וכן, יש לו שישה משחקים כאלו. מרשים.
2 צפייה בגלריה
ארון גורדון
ארון גורדון
כמו כפפה ליד בסגל הנאגטס. גורדון
(צילום: AP)
את האמת, זה לא הלך קל הלילה לקבוצה של מייק מאלון. המארחת פיגרה ב-18 הפרש בהפסקה, אבל חזרה בזכות מחצית שנייה אדירה (44:72). "מה לא עבד במחצית הראשונה? הגנה גרועה, התקפה חלשה. אלה היו 24 הדקות הכי חלשות שלנו העונה", הסביר מאלון. "היה נהדר לראות את הקאמבק שלנו, רק חבל שלא נראינו ככה לאורך 48 דקות".
מי שהוליך את קלעי דנבר היה ארון גורדון, ששיחק לראשונה מול האקסית ורשם 24 נקודות. "זה היה מפגש מול האחים שלי, אבל עבודה זו עבודה", צחק גורדון בסיום. לאחר מכן הספיק להחמיא ליוקיץ': "מאז שהוא הגיע לליגה, הוא מחלק אסיסטים בכמויות. אני מקווה שאני עושה לו את החיים קצת יותר קלים". גם אר.ג'יי המפטון, הרוקי של אורלנדו, פירגן ליריבה: "זו פשוט קבוצה שכיף לראות". מה שנכון, נכון.