לפני מספר ימים לברון ג'יימס עורר כעס בקרב לא מעט קבוצות ושחקנים בליגה, כשנצפה משתתף באירוע לקידום מותג הטקילה שלו, אך ב-NBA בחרו שלא להעניש אותו ונטען כי הוא לא הפר את פרוטוקול הקורונה.
אותו אירוע נערך בדיוק לפני המשחק מול גולדן סטייט (בו הלייקרס ניצחה) ולמרות זאת לברון שיחק כרגיל גם במשחק מספר 1 בסדרה מול פיניקס (לא שזה עזר בסופו של דבר). אחת הטענות הייתה שדינו של ג'יימס הוא לא כמו של שאר השחקנים בליגה והוא מקבל יחס מיוחד ולכן לא נענש.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(צילום: AFP)
הלילה (בין שני לשלישי) קצין התקשורת הבכיר ב-NBA מייק באס הסביר את הסיבות לכך שהסופרסטאר לא נענש.
"כדי להבהיר את כל הפרטים ולשלול מידע כוזב, לברון ג'יימס הגיע בשבוע שעבר לאירוע שנערך בחלל פתוח, כשמשתתפי האירוע חויבו להיות מחוסנים או עם בדיקה שלילית", נכתב בהצהרה. "תחת הנסיבות הללו ולאחר התייעצות עם מומחים רפואיים נקבע כי נוכחותו באירוע לא יצרה סיכונים בנוגע להפצת נגיף הקורונה ולכן לא היה צורך בבידוד. לאורך העונה היו מספר גדול של הפרות פרוטוקול הקורונה של הליגה, שטופלו על ידי הקבוצות בצורה דומה".
באס המשיך: "תחת חוקי ה-NBA, שחקנים מחוסנים מורשים להשתתף באירועים בחלל פתוח כחלק מחוזי הפרסום עליהם הם חתומים, כמו הגעה לאירוע של נותני חסות או צילומים לפרסומות".
המשחק השני בסדרה מול הסאנס ייערך מחר לפנות בוקר, ואם האלופה לא רוצה ממש להסתבך, היא תצטרך לנצח באריזונה.
3 צפייה בגלריה
לברון ודייויס
לברון ודייויס
הם יצטרכו להתעורר ומהר. לברון ודייויס
(צילום: AP)

ג'ורדן קלארקסון השחקן השישי של העונה

כצפוי, גארד יוטה ג'ורדן קלארקסון זכה בתואר השחקן השישי של העונה אחרי שסיים לפני חברו לקבוצה ג'ו אינגלס וגארד ניו יורק דרק רוז.
קלארקסון סיפק 18.4 נקודות, 4.0 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים ב-26.7 דקות מהספסל. 65 מ-100 המצביעים דירגו אותו במקום הראשון והוא זכה בצדק התואר.
הוא הפך בכך לשחקן הג'אז הראשון בהיסטוריה שמקבל את התואר ואינגלס אמר בחיוך לאחר ההודעה: "הוא גנב את זה ממני, הייתי צריך להפסיק למסור לו את הכדור. אני חושב שההשפעה שלו מהספסל גורמת לו גאווה".
3 צפייה בגלריה
ג'ורדן קלארקסון
ג'ורדן קלארקסון
מגיע לו. ג'ורדן קלארקסון
(צילום: AP)
ברשת TNT חילקו את הפרס בצורה חביבה. המנחה ארני ג'ונסון שאל את קלארקסון ואינגלס "כמה שחקנים של יוטה זכו בתואר?", קלארקסון אמר אפס, והפורוורד האוסטרלי, שיצא מראש את התוצאות, סימן 1 עם האצבע ונתן לחברו ההמום את הגביע.